خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: دشمن زخم خورده با عملیات پیچیده به دنبال تخریب باورهای جوانان بوده و همواره با توطئه های مختلف نظام اسلامی را تهدید کرده است.
کد خبر: ۸۶۰۴۷۶۴
|
۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار عابدین خرّم در همایش روحانیون شیعه و سنی در نقده اظهار داشت: فرهنگ شهادت با مردم نقده عجین شده و به تبع عمر انقلاب اسلامی این فرهنگ در نقده تمدید می شود.

وی با بیان اینکه به برکت خون شهداء در مقابل فتنه های تجزیه طلبان و هجمه ها نظامی دشمنان 8 سال مقاومت کردیم، افزود: امروز نیز توانستیم تحریم های اقتصادی را پشت سر گذاشته و در مقابل قتل عام فرهنگی هم ایستادگی کنیم.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا گفت: این نامه حاوی همان پیام هایی است که پیامبر (ص) به سران کشورهای عصر خود ارسال کرد و در نهایت باعث گسترش اسلام شد.

سردار خرّم گفت: امروز دشمن قصد دارد با تأثیرگذاری بر دستگاه های محاسباتی ما، مردم و نظام را به انفعال کشانده و در نهایت آن تغییر رفتاری که مد نظرش است را ایجاد کند.

وی با اشاره به سخنان مکرر رهبر انقلاب اسلامی درباره محتوای انقلاب گفت: باید مواظب نقشه های دشمن باشیم تا محتوای جمهوری اسلامی دچار خدشه نشود.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی با اشاره به اینکه امروز توانسته ایم اسلام ناب را در مقابل اسلام تکفیری و سکولار به منطقه و جهان صادر کنیم، افزود: شکستن روحیه مقاومت از عمده ترین هدف های دشمن در مقابله با اسلام اصیل است.

سردار خرّم با اشاره به اینکه برای اقتدار نظام اسلامی همواره هزینه های داده شده است، خاطرنشان کرد:خون های پاکی که در یمن، سوریه، عراق، افغانستان، پاکستان و لبنان بر زمین ریخته می شود هزینه ایست که برای اقتدار اسلام پرداخت می شود.

وی گفت: قطعا با کرنش، سازش و مذاکره نمی شود به اقتدار دست یافت چرا که اقتدار نظام اسلامی موجب شد تا دشمنان حاضر به مذاکره با نظام اسلامی شوند.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی با بیان اینکه امام راحل و رهبری منادی ایستادگی و وحدت جهان اسلام هستند، گفت: علمای اسلام باید قدرت تبیین، مواضع و آگاه سازی داشته باشند تا قدرت شناخت ارزش های اسلامی را داشته باشند.

ارسال نظرات