نشست رونشگری و بصیرتی در مسجد طالقانی پایگاه شهدای خیبر با حضور شورای محترم حوزه 2 شهید مهدی باکری ارومیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۴۷۵۹
|
۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، این مراسم با موضوع نشست رونشگری و بصیرتی در مسجد طالقانی پایگاه شهدای خیبر وبا حضور شورای محترم حوزه 2 شهید مهدی باکری برگزار شد.

جعفر جعفری فرمانده پایگاه در مورد نامه ی مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و حضور بسیج در جبهه جنگ نرم که خود را در تمام عرصه های انقلاب نشان داده است نیاز به توجه بیشتری دارد.

در ادامه برنامه سخنران مراسم سفیدکار در رابطه باشبکه های اجتماعی و نفوذ دشمن در خانواده ها از طرق مختلف پرداخته وگفت: اگر در لابه لای سخنان مقام معظم رهبری دقت کرده وکنکاش کنیم در بسیاری ازموارد ایشان از تعابیر شبیه خون فرهنگی و ناتوی فرهنگی و جنگ نرم و ... سخن گفته و توجه همگان رابه این مهم جلب نمودند.

وی درادامه گفت: با اینکه کشور ایران در تحریم می باشد اما وجود گوشی های هوشمند و دارای امکانات در کشور و دانلودها رایگان از شبکه های اجتماعی و پخش فیلم هایی از شبکه های ماهواره ای که اساس و زیربنای خانواده ایرانی را نشانه رفته اند همه از ترفندهای دشمن برای به انحراف کشیدن جوانان و خانواده های ایرانی می باشد.

یکی از اهداف بسیج شناخت دشمن بزرگ یعنی آمریکا و اهداف این کشور در منطقه و ایران برای عموم مردم است.

بسیج بابصیرت افزایی و برگزاری حلقه های صالحین و با فعالیت های خود در زمینه های محرومیت زدایی و آموزش کسب و کار برای عموم مردم و بسیجیان عزیز در جهت مقابله به اهداف شوم این شیطان بزرگ است.

ارسال نظرات