خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت: باید به سمتی حرکت کنیم که جاذبه لازم را برای جذب دانشجویان داشته باشیم و در این راه رفتارهای ما بسیار موثر است و باید بدانیم که رفتارهای تند دیگر جواب نمی دهد.
کد خبر: ۸۶۰۴۷۰۳
|
۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سید حسین بدیعی که در جمع اعضای شورای بسیج دانشجویی این دانشگاه سخن می گفت افزود : الحمدلله امروز در دنیا روی ایران حساب ویژه ای باز کرده اند و در این بین باید ببینیم قبلا جایگاه ما کجا بوده و الان کجاست.

وی بیان کرد : واقعا امروز می بینیم که آمریکا مترصد فرصتی برای ارتباط با ایران است و مسیرهای گوناگون را آزمایش می کند تا این ارتباط برقرا گردد اما رهبر معظم انقلاب اجازه نفوذ آنها را به ایران نداده اند.

بدیعی با اشاره به جایگاه بسیج در دانشگاه تصریح کرد : درایت امام راحلمان در تشکیل بسیج باعث شد تا این انقلاب بیمه شود که البته جایگاه بسیج در طول دوران جنگ مشخص و استمرار فعالیت این نهاد مقدس باعث تثبیت انقلاب تا به امروز شد.

وی جایگاه بسیج در جهان را نیز شناخته شده عنوان کرد و گفت : شما ببینید در فرانسه چه اتفاقی افتاد و الان تروریسم در کنار مرزهای ما جولان می دهد اما این نیروهای بسیج هستند که به اتفاق سایر نیروها جرات نفوذ را از امثال داعش گرفته اند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود افزود : اما دشمن بیکار ننشسته است و جنگ نرمی را آغاز کرده که ابزارهای وسیع در اختیار آنها ؛ راه های نفوذ را برایشان هموارتر کرده است.

وی تاکید کرد : در جنگ روبرو انسان دشمنش را می شناسد و راحت تر می تواند مبارزه کند اما در جنگ نرم قضیه کاملا متفاوت است و میدانی به مراتب سخت تر از جنگ رودرو در پیش داریم.

بدیعی نقش دانشجوی امروز را تداوم بخش دانشجویانی که خون خود را در راه انقلاب دادند برشمرد و افزود : امروز دانشجویان افسران جوان جنگ نرم در جامعه هستند در نتیجه نقش آن ها تعیین کننده است و می توانند به عنوان بازوان فرهنگی در کنار متولیان فرهنگ ارائه طریق نمایند و بسیار تاثیرگذار باشند.

وی وجود سه هزار دانشجوی عضو بسیج را در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود به عنوان پتانسیلی قوی از نیروهای فرهنگی دانست و گفت : اگر از توانایی های همین دانشجویان به خوبی و با درایت استفاده شود هرگز دچار چالش های فرهنگی نخواهیم شد و اینها خود می توانند مبلغان فرهنگ اسلامی و بسیجی باشند.

رئیس واحد دانشگاهی شاهرود با اشاره به اینکه برای ارتباط موثر با دانشجویان امروز باید با روش های نوین وارد عمل شد گفت : باید به سمتی حرکت کنیم که جاذبه لازم را برای جذب دانشجویان داشته باشیم و در این راه رفتارهای ما بسیار موثر است و باید بدانیم که رفتارهای تند دیگر جواب نمی دهد بنابراین باید به گونه ای رفتار کنیم که که جاذبه ما بیشتر از دافعه مان باشد که در تحقق این مسیر می توان با برگزاری برنامه های نشاط آور مثل جشنواره های فرهنگی و ورزشی با سبک های جدید و جوان پسند قدام کرد که البته دانشگاه هم به نوبه خود کمک لازم را برای اجرای اینگونه برنامه ها خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها