مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: پیکرهای مطهر سه شهید گرانقدر دوران دفاع مقدس در ساری و فریدونکنار تشییع می‌شود.
کد خبر: ۸۶۰۴۶۷۱
|
۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹



خبرگزاری بسیج مازندران، عباس‌علی رضایی اظهار کرد: پیکرهای مطهر سه شهید گرانقدر شناسایی شده این استان همزمان با 28 و 30 صفر در شهرهای ساری و فریدونکنار تشییع می‌شود.

وی افزود: پیکرهای پاک دو تن از شهدای عزیز به نام‌های علی‌اصغر گرجی‌نسب و حمیدرضا راعی‌مکاری روز پنج‌شنبه همزمان با سالروز رحلت رسول گرامی اسلام حضرت محمد (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در ساری تشییع می‌شود.

رضایی تصریح کرد: پیکر مطهر شهید سید حسین عباس‌زاده روز شنبه در سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع) در شهرستان فریدونکنار تشییع می‌شود.

وی از مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور استان دعوت کرد تا با حضور در مراسم تشییع پیکرهای پاک سه شهید والامقام دوران هشت سال دفاع مقدس، یک بار دیگر با آرمان‌های والای شهدا تجدید میثاق کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: شهید گرانقدر علی‌اصغر گرجی‌نسب متولد 1339 که در تاریخ 62/5/6 در منطقه عملیاتی والفجر دو منطقه پیرانشهر، شهید حمیدرضا راعی‌مکاری متولد 1342 که در تاریخ 65/2/26 در حاج عمران و شهید سید حسین عباس‌زاده متولد 1341 در تاریخ 64/5/5 در سیرکان به درجه رفیع شهادت نائل شدندشناسایی و در ایام صفر به زادگاهشان تشییع می شوند.

به همین منظور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، امیر خمبری فرمانده ارشد ارتش استان‌های مازندران و گلستان و فرمانده قرارگاه لشکر 30 گرگان و رئیس بنیاد شهید ساری در منزل شهیدان معظم علی‌اصغر گرجی‌نسب و حمیدرضا راعی‌مکاری (از شهدای والامقام شناسایی شده) حضور یافتند و با خانواده صبور و مقاوم این دو شهید معزز دیدار و ضمن عرض تسلیت، از آنان دلجویی کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها