شرکت گاز مازندران، حفظ جریان گاز منازل مسکونی را در اولویت کاری خود قرار داده است و شرکت ملی گاز ایران با هیچ‌‎گونه کمبود گاز روبرو نیست بنا براین قطعاً در صورت کمبود، گاز منازل مسکونی قطع نخواهد شد.
کد خبر: ۸۶۰۴۶۶۶
|
۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۳




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به نقل از روابط عمومی شرکت گاز مازندران، محمداسماعیل ابراهیم‌زاده اظهار کرد: قطعاً در صورت افت فشار گاز، مشترکان غیرخانگی به سوخت دوم منتقل خواهد شد و هماهنگی‌های لازم برای تامین سوخت دوم مصارف غیرمسکونی با شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی انجام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با بیان اینکه هیچ مشکلی در افت فشار و قطع گاز در مازندران وجود ندارد، گفت: مشترکان خانگی به هیچ وجه نگران تامین گاز منازل خود در فصل سرما نباشند.

وی با بیان اینکه شرکت گاز مازندران، حفظ جریان گاز منازل مسکونی را در اولویت کاری خود قرار داده است، گفت: شرکت ملی گاز ایران با هیچ‌گونه کمبود گاز روبرو نیست و قطعاً گاز منازل مسکونی قطع نخواهد شد، مگر آنکه با مشکلات فنی روبرو شویم که در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف می‌شود.

ابراهیم‌زاده با اشاره به ورود جریان هوای سرد به کشور اظهار کرد: با توجه به شرایط جوی موجود، پالایشگاه‌ها و تاسیسات شرکت ملی گاز به صورت تمام‌وقت در سرویس قرار داشته و در سال‌جاری مشکل افت فشار گاز یا قطعی گاز در استان وجود ندارد.

وی گفت: از مشترکان مازندران تقاضا داریم با صرفه‌جویی در مصرف گاز طبیعی، این شرکت را در مسیر خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به مردم استان یاری کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها