فعالیت قرآنی رزمندگان در دوران سخت مبارزه و دوران دفاع مقدس نیز تداوم داشت و برای تداوم فعالیت قرآنی بود که رزمندگان دفاع مقدس به شور و نشاط در برابر دشمن ایستادگی کردند.
کد خبر: ۸۶۰۴۶۶۱
|
۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۶


به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، احد جاودانی در نخستین یادواره شهدای قرآنی مازندران با محوریت شهید سلیمانیفرد، اظهار کرد: رزمندگان فعال حوزه قرآنی با یک دست قرآن و با دست دیگر اسلحه داشتند.

وی تصریح کرد: فعالیت قرآنی رزمندگان در دوران دفاع مقدس و در دوران سخت مبارزه نیز تداوم داشت و برای تداوم فعالیت قرآنی بود که رزمندگان دفاع مقدس به شور و نشاط در برابر دشمن ایستادگی کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در ادامه با اعلام اینکه باید اقدامات رزمندگان در دوران دفاع مقدس به‌خوبی به نسل حاضر و آینده منتقل شود، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران به‌واسطه فرهنگ شهادت در حال حاضر به‌عنوان یکی از قدرت‌های برتر در منطقه و جهان است.

وی با اعلام اینکه برخی از رزمندگان فعال قرآنی آثاری را در حین مبارزه با دشمن داشتند، یادآور شد: قرار است این آثار جمع‌آوری شود و در اختیار مردم قرار گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اضافه کرد: فعالیت قرآنی رزمندگان دفاع مقدس پس از جمع‌آوری در سطح کشور، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: رزمندگان دفاع مقدس با نثار جان خویش تلاش کردند که آنچه را که پیامبر اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) مدنظر داشتند، به بشریت معرفی کنند و در این راه نیز موفق بودند.

جاودانی با اعلام اینکه تعداد آثار شهدای قرآنی دفاع مقدس مازندران بیش از 110 اثر بود، افزود: جمع‌آوری بقیه آثار نیز در برنامه کاری قرار دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: آثار 96 شهید فعال قرآنی دفاع مقدس مازندران بهصورت کتاب چاپ شد.

وی در پایان گفت: 220 شهید فعال قرآنی مازندران شناسایی شدند که آثار 96 تن از شهدا به‌صورت کتاب چاپ شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها