عضو کمیسیون صنایع مجلس در گفتگو با بسیج:

قرادادهای تجاری نفتی جدید شریان اقتصادی کشور را تهدید می‌کند

نادر قاضی پور گفت: برخی مسوولین خود را ملزم به رعایت حقوق محاق مردم ایران نمی دانند و با ژست های میهن پرستانه عملکرد خود را غیرشفاف در لفافه های کلمات می پوشانند.
کد خبر: ۸۶۰۴۶۲۴
|
۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸
نادر قاضی پور عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: دولت ها صیانت از حقوق ملت ایران را باید مد نظر خود قرار دهند متاسفانه در وزارت نفت دولت یازدهم با تنظیم قراردادهای نفتی جدید این حقوق عام المنفعه تحت تاثیر سلایق شخصی قرار گرفته و به بهانه نبود سرمایه و تکنولوژی، نداشتن تخصص و تعهد کارشناسان و کارگران ایرانی منافع کشورمان را در طولانی مدت دچار خسارت جبران ناپذیر می سازد.

وی گفت: برخی مسئولین خود را ملزم به رعایت حقوق محاق مردم ایران نمی دانند و با ژست های میهن پرستانه عملکرد خود را غیر شفاف در لفافه های کلمات می پوشانند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در خاتمه اشاره کرد: من و عده ای از اعضای کمیسیون صنایع و معادن با قرادادهای جدید نفتی مخالف بوده و کشاندن شرکت های خارجی به بهانه های واهی تخصص و فناوری را تهدیدی برای شریان اقتصادی می دانیم و این مجالی می شود تا کشورهای قطر، عراق و کویت از این فرصت سوزی های مسوولین داخلی به نفع خود بهره برده و از مخازن نفتی مشترک بهره‌وری و برداشت بیشتری ببرند.

ارسال نظرات