شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی یزد به‌مناسبت 16آذر؛

خون شهدای علم، گواه ذلت‌ناپذیری دانشگاه‌ها/ برای جهاد در جبهه جنگ نرم ثابت‌قدم هستیم

امروز که فتنه‌گران از هرسو نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نشانه رفته‌اند... در راه جهاد در جبهه جنگ نرم هم‌چنان ثابت‌قدم و استواریم و با اعتلای فرهنگ دینی خود مانع نفوذ اندیشه‌های الحادی به باورهای دینی‌مان می‌شویم.
کد خبر: ۸۶۰۴۶۱۱
|
۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، به مناسبت 16آذر، روز دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان یزد در بیانیه‌ای خون شهدای علم و شهدای هسته‌ای را گواهی بر ذلت‌ناپذیری دانشگاه‌ها دانست وعنوان‌کرد: ما افسران جوان جنگ نرم برای جهاد در جبهه جنگ نرم ثابت‌قدم و استوار هستیم و مانع نفوذ اندیشه‌های الحادیبه باورهای دینی‌مان می‌شویم.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم
موجیم که آسودگی ما عدم ماست


بسم الله الحکیم

وَلَقَدْ أَوْحَيْنَا إِلَى مُوسَى أَنْ أَسْرِ بِعِبَادِي فَاضْرِبْ لَهُمْ طَرِيقًا فِي الْبَحْرِ يَبَسًا لَّا تَخَافُ دَرَكًا وَلَا تَخْشَى
و به موسی وحی فرستادیم که در ظلمت شب بندگانم را با خود ببر و برای آنها از میانه دریا راهی بگشا كه نه از فرارسيدن [دشمن] بترسى و نه [از غرق‏‌شدن] بيم‌ناك‌باشى. (طه/77)

حمد و سپاس خدایی را که نعمت دانشجو بودن را به ما ارزانی داشت تا در کنار موسی زمان خود نه از ملامت سرزنش‌گران بترسیم و نه از تهدید ظالمان...

خون‌هایی که در 16آذر سال 1332 بر سنگ‌فرش‌های دانشکده فنی دانشگاه تهران ریخته‌شد امتداد مظلومیت همه مستضعفان مظلومان و ستم‌دیدگان در برابر مستکبران و طاغوت‌های تاریخ بود.

16آذر برای همیشه یادآور حق‌طلبی مردمی است که با تاسی به سالار شهیدان مرگ عزت‌مندانه را بر زندگی ذلیلانه ترجیح دادند و در راه مبارزه با استکبار و دنیا پرستان از نثار خون خویش ابایی نداشتند.

روز دانشجو روز شهادت دلیرمردانی است که در زمانی که شعارهای حق‌طلبی همواره مورد سوءاستفاده‌ی جریان‌های باطل و تقلبی که با نام آزادی و دموکراسی سودای حاکمیت غرب و ارزش‌های غربی را داشته‌اند علیه طاغوت زمان قیام‌کردند و دانشگاه را با خون خود رنگین‌نمودند.

امروز نیز دانشگاه‌های ایران سنگر مبارزه و جهاد علمی است؛ دانشگاه‌هاییکه فرزندانی چون احمدی روشن و دیگر شهدای عزیز و برومند را تقدیم آستان مقدس الهی کرده‌است. امروز نیز دشمن می‌داند که جوانان این مرز و بوم، ننگ و ذلت را هیچ‌گاه نخواهند پذیرفت و خون شهدای علم، و انرژی هسته‌ای، گواه این مدعاست.

امروز و در زمانی که فتنه‌گران از هرسو نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را که ثمره خون‌های پاک هزاران جوان دلباخته‌ی مکتب عاشوراست نشانه رفته‌اند ما دانشجویان به عنوان قشر علمی جامعه وظیفه‌ای صدچندان بر دوش داریم و در این شرایط که به فرموده رهبری افسران جنگ نرم در خط مقابله با دشمن داخلی و خارجی هستیم عهد می‌بندیم که آمادگی علمی و بصیرتی خود را در تمام زمینه‌ها افزایش دهیم و همچنین عهد می‌بندیم با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مبنی بر تولید علم و جنبش نرم‌افزاری در سنگر دانش بمانیم وهمواره از تلاش و کوشش جهت رسیدن به رشد علمی و فناوری بازنایستیم.

و در راه جهاد در جبهه جنگ نرم هم‌چنان ثابت قدم و استوار بمانیم و با اعتلای فرهنگ دینی خود مانع نفوذ اندیشه‌های الحادی و باورهای غیرانسانی مستکبران، به باورهای دینیمان شویم و همچنین به عنوان افسران جنگ نرم موظفیم بهترین مبلغ اسلام در عصر سرعت و ارتباط باشیم.

اکنون در شرایطی که فتنه از هر سو نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در برگرفته و به ناحق در صدد حق جلوه‌دادن خود می‌باشد شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان یزد هم‌دوش دیگر هم‌سنگران خود با نصب‌العین قراردادن منویات حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مبنی بر مسلح‌شدن به سلاح بصیرت از سوءاستفاده دانشجو و دانشگاه جلوگیری خواهیم‌کرد و در شرایطی که جنگ سخت تبدیل به جنگ نرم شده به عنوان افسران جوان جنگ نرم در خط مقدم مقابله با دشمن داخلی و خارجی با تمام قوا از کیان جمهوری اسلامی ایران دفاع‌کنیم و هم‌چنین فریاد می‌زنیم تا شرک هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم.

والسلام علی من اتبع الهدی
شورای تبیین مواضعبسیج دانشجویی استان یزد

ارسال نظرات
آخرین اخبار