در دومین جشنواره مالک اشتر:

بسیج دانشگاه میبد؛ "موفق‌ترین رده سازمان بسیج مستضعفین"

پایگاه بسیج دانشجوئی دانشگاه آیت‌الله حائری میبد، در دومین جشنواره‌ی سراسری مالک‌اشتر بسیج، به‌عنوان موفق‌ترین رده‌ی سازمان بسیج مستضعفین کشور انتخاب‌شد.
کد خبر: ۸۶۰۴۶۰۸
|
۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، در دومین جشنواره‌ی سراسری مالک‌اشتر،بسیج دانشجوئی دانشگاه آیت الله حائری میبد،به‌عنوان موفق‌ترین رده سازمان بسیج مستضعفین کشور انتخاب، و موفق به دریافت لوح‌تقدیر از فرمانده سازمان بسیج مستضعفین کشورشد.

رئیس دانشگاه آیت‌الله حائری میبد با بیان این خبر افزود: درخشش دانشجویان بسیجی این دانشگاه در سطح سراسری و در مقایسه با دانشگاه‌هائی که به لحاظ جمعیت حوزه دانشجوئی و امکانات و سابقه در سطح کاملا بهره‌مندتری قرار دارند برای دانشگاه ما یک افتخار بزرگ محسوب می‌گردد.

"عباس کلانتری" پشتوانه فکری، آشنائی با اصول کار جمعی و گم‌نامی و اخلاص را از ویژگی‌های مثال‌زدنی بسیجی‌های دانشگاه عنوان کرد و گفت: همت دوستان بسیجی در بسیاری از امور دانشگاه گره‌گشاست.

وی گفت: عملکرد خوب دوستان پایگاه بسیج، تعریفی صحیح و «درست» از بسیج دانشجوئی را در دانشگاه ارائه داده و دامنه‌ی حضور و فعالیت دانشجویان در این حوزه را بسیار متنوع‌ست.

کلانتری فضای بسیج را از سالم‌ترین و موثرترین فضاها برای حضور و کار انقلابی دانشجویان دانست و افزود: خوش‌بختانه بستر بسیج دانشجوئی آنقدر وسیع تعریف شده که دوستان با هر سلیقه و اندیشه‌ای که باشند می‌توانند در حوزه‌های مختلف آن، استعدادهای درونی خود را شکوفا سازند، چرا که بنا به فرموده رهبرمعظم انقلاب هرکس که در دل برای سرنوشت خود، سرنوشت این ملت و آینده ایران اسلامی ارزش قائل است او یک بسیجی است.

همچنین مسئول بسیج دانشگاه آیت‌الله حائری میبد نیز در این خصوص گفت: این عنوان به‌خاطر فعالیت‌های سال 1393 این تشکل و ارزیابی آن در دومین جشنواره مالک‌اشتر اختصاص یافته‌است.
محمد نادری افزود: این موفقیت مرهون تلاش همه دوستان و پایگاه بسیج است.

1.jpg
ارسال نظرات
آخرین اخبار