مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان یزد ضمن گرامیداشت روز دانشجو گفت: دانشجویان پیش قراولان پیروزی حلقه‌های مقاومت هستند.
کد خبر: ۸۶۰۴۶۰۶
|
۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، "سیدحسین راسخی"، با اشاره به سالروز ۱۶ آذر و روز دانشجو گفت: مهمترین مولفه اصلی این روز استکبارستیزی است که از همان ابتدا در رژیم طاغوت دانشجویان و مردم بر اساس فرهنگ ناب اسلامی در مقابل آن ایستادگی کردند.

وی افزود: از همان ابتدا بحث نظام سلطه که در رأس آنها آمریکا و انگلیس بودند، وجود داشت، سیطره غرب بر آسیا و جهان بوده است؛ اما قشر دانشجو و نخبه با ایستادگی های متعدد خود همچون قیام های سال 32 و 42 در مقابل آن ها ایستاده اند و در این راستا باعث بارور شدن انقلاب شدند و بر این اساس نیز امام فرمان تشکیل بسیج و دانشجو دادند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان یزد خاطرنشان کرد: دانشجو و جوان نخبه با نگاه تیزبینانه ای که کنار مسائل مختلف داخلی، خارجی و بین المللی دارد، تلاش کند تا با تمدن سازی وظیفه خود را به خوبی نشان دهند.

راسخی تصریح کرد: وظیفه هر دانشجو و هر نخبه این است که با تفکر انقلابی به گفتمان انقلاب که پرچمدار آن است در جهت بارور شدن کشور و اثرگذاری در جهان تلاش داشته باشد که در این راستا تنها راه آن تفکر اسلامی و انقلابی است.

وی ادامه داد: وظیفه دانشجویان حمایت همه جانبه از بن مایه مذهبی و تفکر انقلابی است که منشأ آن از (ره) و استمرار حرکت مبارزه با استعمار و استکبار است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی تصریح کرد: فرهیختگان جامعه باید بدانند که همانطور که امام (ره) بیان کردند تا زمانی که شرک وجود دارد، مبارزه است و تا زمانی که مبارزه وجود دارد، ما نیز باید باشیم و با این تفکر می توان این پیام را به گوش جهانیان برسانیم.

راسخی بیان کرد: امروز حلقه هایی مقاومت اسلامی شکل گرفته است و در درون آن پیروزی استراتژیک وجود دارد و در این راستا نیز ما با تفکر علاوه انقلابی می توانیم پیام خود را به جهانیان برسانیم ولی باید توجه داشت که پیش قراولان می توان دانشجویان باشند.

وی افزود: امروز دشمنان و کسانی که در سال ۳۲ قربانی گرفتند سعی دارند تا پروژه نفوذ خود را به شکل دیگری در کشور ما پیگیری کنند؛ اما نگاه تیزبینانه مقام معظم رهبری از آن جلوگیری کرده است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان یزد گفت: امروز شاهدیم که افرادی با داده هایی سیاسی می خواهند تا در کشور نفوذ کرده و آستانه تحریک ما را بسنجند اما بیان می کنیم که این نسبت به این افراد چیزی جز نفرت نداریم و از عادی سازی روابط با استکبار کاری اشتباه است.

راسخی ادامه داد: جوانان ما لحظه به لحظه در حال رصد کردن دشمنان هستند و وظیفه امروز خود را بیش از گذشته می دانند و بنا نیست تا سرباز دشمن باشند.

وی ادامه داد: دشمن درحال سربازگیری از نخبگان ما است تا در فرهنگ ما رسوخ کرده و آن را در کشور ما پیاده کند خوانند؛ اما جوانان ما بیدار هستند و بسیار پربارتر در مقابل آن ها می ایستند و به روش دینی و انقلابی آن را دنبال می کنند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان یزد ادامه داد: نظام سلطه بداند که هرگز پروژه نفوذ را نمی تواند از تفکر انقلابی در کشورمان بدست بیاورد و اجازه نمی دهیم که این تفکر را در کشورمان رسوخ دهد.

راسخی بیان کرد: امروز هسته های مقاومت اسلامی به آرزوی امام (ره) شکل گرفته و شاهد رشد فکری و انقلابی هستیم و با نامه ای که رهبری به جوانان غربی دادند، شاهدیم که اتفاقات عظیمی در حال رخ دادن در سطح جهان است.

وی گفت: الان نظام لیبرال دموکراسی به پایان خود رسیده است و در در اوج سستی درحال ادامه حیات خود است و آخرین تیر خود را راه اندازی گروهک های تکفیری پرتاب کرده که دانشجویان ما نیز وظیفه دارند با شناخت کامل و با استفاده از منابع فیض عظیم الهی پیام اسلام دوستی را به گوش جهانیان برسانند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان یزد تصریح کرد: نامه مقام معظم رهبری امام گونه بود که باعث رشد فکری جهان برای مقابله با استکبار جهانی شد و امیدواریم بتوانیم در راستای تمدن سازی هرچه بیشتر گام ها به سمت جلو باشد.
ارسال نظرات