خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 از تجهیز و فعالیت 8 سایت برف روبی و آماده باش مدیریت شهری برای رفع بحران های احتمالی در 71 نقطه برف گیر محدوده شهری و روستایی این منطقه جنوبی خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۴۵۹۷
|
۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛  منصور کتانباف با بیان این خبر گفت: سایت های برف روبی منطقه 20 در خیابان های شهید رجایی، شهید نبی پور، شهید دستواره، دهخدا، 13 آبان، میدان معلم، عباس آباد و روستای غنی آباد فعال هستند تا در صورت لزوم نسبت به بازگشایی معابر اقدام شود.

کتانباف با اشاره به اینکه پراکندگی سایت های برف روبی به نحوی است که تمامی بزرگراه ها و معابر شهری و روستایی را به خوبی پوشش می دهد، افزود: با توجه به گستردگی منطقه 20، مدیریت شهری آمادگی لازم برای بارش های احتمالی در60 موقعیت برف گیر در محدوده شهری و 11 موقعیت دیگر در جاده های داخلی و مواصلاتی به روستاهای محدوده حریم را دارد.

وی به جانمایی مخازن ویژه کیسه های شن در میادین و معابر اصلی نیز اشاره کرد و گفت: بزرگراه های شهید آوینی، آزادگان، امام علی(ع)، پل های خبرنگار، صوفی، جاده ورامین، بلوار بسیج و چهارراه چشمه علی از جمله محل های مجهز به مواد یخ زدا هستند.

شهردار منطقه 20 با اشاره به تجهیزات مکانیکی و ماشین آلات سنگین یادآور شد: بابکت، خاور، گریدر، لودر، کامیون تیغه دار، تیغه های برف روبی، محلول پاش های مکانیزه، جرثقیل و بیل مکانیکی از جمله تجهیزات سنگین و نیمه سنگین آماده به خدمت مدیریت شهری در زمان های بحرانی است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات