گفتنی است براساس پیگیری های صورت گرفته تا کنون هیچ کدام از مسئولین این دانشگاه پاسخ گو نبود اند اما دستور برخورد این چنینی با دانشجویان بسیجی دانشگاه با دستور عباسپور ...
کد خبر: ۸۶۰۴۴۹۷
|
۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ در حالی که هنوز 24 ساعت از اظهارات دکتر روحانی ریاست محترم جمهور در جمع دانشجویان و تاکید وی بر اهمیت آزادی بیان و احترام به دانشجویان نمی گذرد دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات طی حرکتی کاملا غیر قانونی و بدعتی عجیب از هرگونه فعالیت دانشجویان بسیجی این دانشگاه ممانعت به عمل آورد.

دکتر روحانی روز گذشته در جمع دانشجویان و در حالی که دکتر میرزاده ریاست دانشگاه آزاد نیز حضور داشت تصریح داشت:« زمانی که ما دانشجو بودیم نمی‌توانستیم مثل شما اینجوری صحبت کنیم. حالا ما تریبون در اختیار شما گذاشتیم که از طریق تریبون راحت حرفهایتان را بزنید...

ما در آزادی دانشگاه سهیم هستیم. اگر دانشگاه در علم و بیان عقیده، آزاد نباشد، نمی‌توانیم به توسعه علمی و فرهنگی برسیم. انتقاد را حق جامعه‌ی دانشگاهی است و دانشجو و دانشگاه باید نقاد باشد . انتقاد دلسوزانه کار دانشجو است و ما از نقد دانشگاهیان استقبال می‌کنیم.»

دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات براساس قانون تشکل های دانشجویی قصد برگزاری تریبون آزاد دانشجوی با موضوع –مافیای قدرت و ثروت- را در دانشگاه داشتند روز گذشته مسئولین این واحد دانشجوی شروع به پاره کردن و کندن پوستر های تبلیغاتی این برنامه کردند و طی حرکتی بی سابقه از صبح امروز اجازه هرگونه فعالیت را به دانشجویان نمی دهند و حتی از برنامه های روزانه و عادی تشکل های دانشجوی نیز ممانعت به عمل می آورند.

گفتنی است براساس پیگیری های صورت گرفته تا کنون هیچ کدام از مسئولین این دانشگاه پاسخ گو نبود اند اما دستور برخورد این چنینی با دانشجویان بسیجی دانشگاه با دستور عباسپور ریاست دانشگاه آزاد اسلامی علوم تحقیقات بوده است.

 اخبار تکمیلی از اتفاقات در حال وقوع در این دانشگاه متعاقبا منتشر خواهد شد...
ارسال نظرات