خبرهای داغ:
شرکت کنندگان در طرح پرسش مهر 16 می بایست تا پایان روز 10 دی ماه آثار خود را به آموزشگاه تحویل دهند.
کد خبر: ۸۶۰۴۴۸۵
|
۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین،حجت الاسلام و المسلمین علی انصاری، معاون پرورشی و فرهنگی استان قزوین، ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به طرح سئوال رییس جمهور محترم در آستانه سال تحصیلی 95-94 و فراخوان بزرگ پرسش مهر 16 با موضوع توافق هسته ای، به نظر می رسید که دانش آموزان و همکاران به زمان بیشتری احتیاج داشته باشند، به همین سبب پس از  درخواست استان ها مبنی بر تمدید زمان برگزاری پرسش مهر16 ، وزارتخانه با تمدید زمان تحویل آثار، به همکاران و دانش آموزان این فرصت را دادند تا با فراغ بال به تولید اثر بپردازند.

ایشان در ادامه تصریح کرد: لازم است همه بخش ها در زمینه های مختلف پرسش مهر 16 فعالیت کنند و از نقش کلیدی مربیان توانمند غافل شد، چرا که آنان می توانند در راستای باشکوه برگزار کردن این فراخوان، بیش از همه ایفای نقش کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان ادامه داد: امسال سازمان دانش آموزی نیز وظیفه دارد همایش های منطقه ای، مدرسه ای را به موقع برگزار کند و در زمینه همایش های استانی تلاش کنند.

وی اضافه کرد: رشته های پرسش مهر امسال به ترتیب سخنوری، مقاله پژوهشی، شعر و داستان نویسی، وب نوشت، گرافیک، تصویرسازی، پوستر ، عکاسی، طراحی ، نقاشی ، خوشنویسی ،فیلم کوتاه شامل مستند، داستانی، پویانمایی ، نمایشنامه نویسی و سرودهمگانی است؛ که شرکت کنندگان در طرح پرسش مهر 16 می بایست تا پایان روز 10 دی ماه آثار خود را به آموزشگاه تحویل دهند.

انصاری یادآور شد: مخاطبین پرسش مهر امسال نیز شامل دختران و پسران همه دوره های تحصیلی بجز دانش آموزان دوره اول ابتدایی یعنی اول تا سوم ابتدایی و همه معلمان دوره های تحصیلی ، دانشجومعلمان شامل دانشجویان شاغل در پردیس های مختلف دانشگاه فرهنگیان و اولیا دانش آموزان است.

 

1006/پ20/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها