معاون رئیس‌جمهور در کرج:

تشکل‌های دانشجویی در تصمیم‌گیری‌های کلان محیط‌ زیستی اعمال نظر کارشناسی داشته باشند

معاون رئیس‌جمهور گفت: امیدوارم تشکل‌های دانشجویی علاوه بر گرایش‌های سیاسی متنوع، حرکت خود را به سمت فعالیت‌های محیط زیستی سوق دهند و در تصمیم‌گیری‌های کلان محیط زیستی اعمال نظر کارشناسی داشته باشند.
کد خبر: ۸۶۰۴۴۷۱
|
۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، معصومه ابتکار امروز با حضور در دانشگاه محیط زیست با تبریک روز دانشجو و ابراز خشنودی از حضور در جمع دانشجویان دانشگاه محیط زیست اظهار داشت: 16 آذر یادآور تلاش‌ها و فداکاری  همه دانشجویان، اساتید و افرادی است که در عرصه علم و جستجوی حقیقت  تلاش و جانفشانی کردند.

وی افزود: در این روز یاد و خاطره ‌3 دانشجوی شهید را گرامی می‌داریم که همچون شهاب درخشان برای آزادی و سربلندی ایران جان خود را فدا کردند.

رئیس سازمان محیط زیست بیان کرد: جنبش دانشجویی همیشه در کنار طلب علم و معرفت، در راه شناخت مسائل سیاسی و اجتماعی زمان خود گام برداشته و با توجه به اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی را پیش‌رو داریم دانشجویان باید در تعیین سرنوشت کشور مشارکت کنند. انتخابات مجلس شورای اسلامی فرصت خوبی است تا افراد متدین، متخصص و آگاه به محیط زیست به مجلس راه پیدا کنند.

وی تاکید کرد: دانشجویان باید در فضای سالم دانشگاهی در کنار طلب علم و دانش به فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی در چارچوب قانون بپردازند و امیدوارم تشکل‌های دانشجویی علاوه بر گرایش‌های سیاسی متنوع، حرکت خود را به سمت فعالیت‌های محیط زیستی سوق دهند و در تصمیم‌گیری‌های کلان محیط زیستی اعمال نظر کارشناسی داشته باشند.

ابتکار عنوان کرد: اساتید دانشکده در بالا‌بردن سطح علمی دانشجویان تلاش کنند و دانش محیط زیست را به‌عنوان دانشی بین رشته‌ای به سطح قابل قبولی ارتقاء بخشند.

وی خلاقیت، نوآوری و تفکر را وجه تمایز اساتید برجسته با سایر اساتید در حوزه علم و دانش بویژه محیط زیست دانست.

در حاشیه برگزاری این مراسم معصومه ابتکار مسجد تازه تاسیس دانشکده محیط زیست را افتتاح کرد.


روابط‌ عمومی دانشگاه محیط زیست


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار