امام بخش فرمانده ناحیه سپاه رابرگفت : ۶ طرح اقتصاد مقاومتی و یک صنایع تبدیلی راه اندازی شد و در این طرح ها برای ۱۲ نفر اشتغالزایی شد .
کد خبر: ۸۶۰۴۴۶۳
|
۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: افتتاح و بازید از طرح های اقتصاد مقاومتی، با حضور جانشین مسئول بسیج سازندگی استان کرمان و مسئول قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان کرمان، امام جمعه رابر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر و جمعی از مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان صورت گرفت.

در حاشیه این بازدید امام بخش فرمانده ناحیه سپاه رابر به خبرنگار ما گفت : به مناسبت روز خودکفایی و اقتصاد مقاومتی، ۶طرح اقتصاد مقاومتی و یک صنایع تبدیلی راه اندازی شد و در این طرح ها برای ۱۲ نفر اشتغالزایی شد.

وی توسعه و مقاوم سازی اقتصاد مقاومتی را از الویت های بسیج سازندگی دانست و گفت: بخش های کشاورزی پرورش زنبور عسل، اصلاح باغات کشاورزی ، پرورش دام سبک و سنگین ، پرورش کبک و بلدرچین و یک صنایع تبدیلی کارگاه بسته بندی عسل از جمله زمینه هایی است که بسیج سازندگی شهرستان به کمک مردم آمد.

امام بخش افزود: امسال با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان که ۲۰۰میلیون تومان در زمینه صنایع تبدیلی و ۸۰۰میلیون تومان در طرح های اقتصاد مقاومتی از محل اعتبارات بسیج به بسیجیان در جهت تولید بیشتر در بخش های کشاورزی و امنیت غذایی کشور در راستای اقتصاد مقاومتی واگذاری تسهیلات داشتیم .

وی همچنین از افتتاح نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی از اول آذرماه سال جاری در شهرستان بافت که با همکاری بسیج سازندگی شهرستان نیز به مدت سه روز دایر می باشد؛ خبر داد.

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات