معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد گفت: حوزه علمیه استان یزد در صدد است کلاس های روخوانی، روانخوانی و حفظ قرآن کریم را ویژه سنین 8 الی 15 سال را برای عموم فرزندان دختر و پسر خانواده های یزدی برگزار کند.
کد خبر: ۸۶۰۴۳۷۲
|
۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: حجت الاسلام سید عباس حسینی پور اظهار داشت: حوزه علمیه استان یزد در صدد است کلاس های روخوانی، روانخوانی و حفظ قرآن کریم را ویژه سنین 8 الی 15 سال را برای عموم فرزندان دختر و پسر خانواده های یزدی برگزار کند.

 

معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد تصریح کرد: با عنایت به رسالت مرکز قرآن و عترت حوزه های علمیه مبنی بر آموزش های عمومی و تخصصی قرآن کریم و تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری و همچنین پیوند هرچه بیشتر بین حوزوه های علمیه با مردم این کلاس ها برگزار می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری دوره روخوانی و روانخوانی و حفظ قرآن کریم علاوه بر ایجاد بستر انس با قرآن کریم، فراهم نمودن مقدمات لازم جهت آموزش های تخصصی در سطوح بالاتر می باشد زیرا در نهایت افرادی که در این دوره شرکت می کنند ، قادر خواهند بود علاوه بر آشنایی کامل با قواعد روخوانی و روانخوانی ، مهارت لازم را در خواندن صحیح و روان قرآن کریم و همچنین حفظ آن نیز کسب کنند.

 

حجت الاسلام حسینی پور عنوان کرد: در انتهای دوره از قرآن آموزان در دو بخش کتبی و شفاهی آزمون بعمل می آید و افرادی که موفق به کسب 75درصد نمره آزمون شوند به ایشان گواهینامه دوره روخوانی و روانخوانی و حفظ قرآن کریم اعطاء خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه متقاضیان تا تاریخ 15 دیماه 94 فرصت دارند تا در این کلاس ها شرکت کنند، گفت: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به معاونت آموزش حوزه علمیه استان یزد واقع در خیابان مسجد جامع یزد مراجعه و یا با شماره تلفن 36222888 و 36271855 تماس حاصل نمایند.



 

ارسال نظرات