خبرهای داغ:
گروه فعالیت‌های قرآنی: برگزیدگان مرحله مقدماتی بیست و یکمین دوره مسابقات شفاهی قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول در سه بخش اساتید، دانشجویان و کارکنان معرفی شدند.
کد خبر: ۸۶۰۴۲۸۷
|
۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان ،زهرا پوردیان، مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول  اظهار کرد: برگزیدگان مرحله مقدماتی بیست و یکمین دوره مسابقات شفاهی قرآن و عترت  این واحد دانشگاهی معرفی شدند.

وی بیان کرد: در بخش اساتید علی جولایی‌مفرد، در رشته تحقیق رهبر روغنی و مهدی دستگاهی، در رشته ترتیل علیرضا یوسفی‌کیا و مرضیه سلامتی‌فرد در رشته حفظ 5 جزء و صغری مالچی در رشته ترتیل به رتبه‌های برتر دست یافتند.

پوردیان گفت: همچنین، عادل آل‌کثیر در رشته حفظ 5 جزء، علی ادهم در رشته تحقیق، سیدرضا موسوی و نواب قهرمانی در رشته ترتیل، رضا داودی و محمد تقویانی در رشته اذان، کوثر احسانی‌فرد در رشته تحقیق فاطمه اسماعیل‌زاده در رشته ترتیل، زهرا جلالی‌فر در رشته حفظ جزء 30 رتبه‌های برتر بخش دانشجویان را از آن خود کردند.

مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول بیان کرد: ابوالفضل آلاله در رشته تحقیق، حسین اسدی ذاکر در رشته اذان، روح‌الله آذرگر در رشته ترتیل عناوین برتر بخش کارکنان را از آن خود کردند.

وی در پایان سخنان خود در این زمینه گفت: این برگزیدگان به مرحله استانی بیست و یکمین دوره مسابقات شفاهی قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان راه یافته‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها