دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با بیان اینکه از اول تا شانزدهم آذر کلیه امکانات راهیان نور در اختیار زائران اربعین قرار داشته است، از آغاز مجدد اردوهای راهیان نور از ۱۷ آذر خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۴۲۶۳
|
۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،  دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با بیان اینکه از اول تا شانزدهم آذر کلیه امکانات راهیان نور در اختیار زائران اربعین قرار داشته است، از آغاز مجدد اردوهای راهیان نور از 17 آذر خبر داد.

سردار یعقوب سلیمانی با اشاره به عملکرد قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی گفت: با توجه به تقسیم کاری که در ستاد اربعین سپاه انجام شد، قرارگاه مرکزی راهیان نور تمام ظرفیت‌ها و امکاناتی را که در داخل مرزهای ایران اسلامی در اختیار دارد به زائران اربعین حسینی اختصاص داد که از جمله آن‌ها می‌توان به 22 اردوگاه‌ در سطح کشور اشاره کرد که به زائران حسینی خدمات رسانی کردند.

وی افزود: ظرفیت و امکانات راهیان نور تا پایان 16 آذر در اختیار زائران اربعین حسینی قرار گرفت و این عزیزان از وسایل و امکاناتی همچون اتوبوس‌های جوان سیرایثار و ظرفیت اردوگاه‌های متمرکز کشوری راهیان نور استفاده کردند.

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج خاطر نشان کرد: البته برخی استان‌ها که درگیر خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی هستند تا چند روز آینده اعزام‌های راهیان نور دانش آموزی خود را آغاز خواهند کرد و همچنین استان‌هایی که درگیر برف و برودت هوا هستند، در شرایط مساعدتری کاروان‌های خود را به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام خواهند کرد.

سردار سلیمانی افزود: امسال بیش از یک میلیون و 25 هزار دانش آموز دختر و پسر دبیرستانی در قالب اردوی کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب و غرب کشور اعزام می‌شوند.

همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی بیش از دو میلیون زائر ایرانی برای زیارت حرم مطهر سالارشهیدان(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) از مرزهای مهران، شلمچه و چزابه عازم کربلا شدند و در این مدت اعزام های راهیان نور دانش آموزی موقتا متوقف شده بود.

ارسال نظرات