فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت حیدریه تاکید کرد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت حیدریه به توسعه و گسترش فرهنگ خدمت رسانی به زائران اهل بیت (ع) تاکید کرد.
کد خبر: ۸۶۰۴۱۹۵
|
۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار فرضعلی گرایلی در حاشیه بازدید از مراکز اسکان زائران پیاده امام رضا(ع) در دهستان منظر اذعان کرد: جمع زیادی از زائران پیاده امام رضا(ع) از شهرستانهای جنوبی خراسان رضوی و شهرستانهای خراسان جنوبی هستند که پس از حدود ۹ ساعت پیاده روی درلحظه غروب آفتاب در بخش مرکزی و جلگه رخ تربت حیدریه اسکان داده می شوند.

وی افزود: هر شب حدود یک هزار نفر از این زائران در ۲۴ مسجد و حسینیه دهستان منظر بخش مرکزی مستقر می شوند و بالغ بر سه هزار نفر دیگر در روستاهای اسدآباد،حشمت آباد، سلطان آباد، سرهنگ و سالنهای ورزشی و مدارس جلگه رخ اسکان داده می شوند.

فرمانده سپاه تربت حیدریه اذعان کرد: زائران پیاده از پذیرائی و صبحانه ایستگاههای صلواتی مسیر و همچنین خدمات بهداشتی نظیر استحمام و کمک های امدادی هلال احمرتا رباط سفیذ بهره مند هستند.

گرایلی با تاکید بر گسترش فرهنگ خدمت رسانی به زائران اهل بیت (ع) افزود: با توجه به اینکه تربت حیدریه دروازه جنوبی ورود به مشهد مقدس است و هر سال کاروان های زیارتی متعددی از این مسیر با پای پیاده عبور می کنند، می طلبد، نیکوکاران و خیرین و سایر دست اندرکاران و مسئولان، فضائی را ایجاد کنند که به مانند ایام اربعین حسینی بار دیگر شکوه و عظمت ولایتمداری به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در دنیا به نمایش گذاشته شود.

وی گفت: خدمت رسانی به زائران پیاده حضرت رضا(ع) در راستای اعتلای دین و نشر احکام و معارف اسلامی است و به طبع ضمن ایجاد وحدت بین مسلمین، باقیات الصالحات و توشه آخرت برای نیکوکاران رقم خواهد خورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها