خبرهای داغ:
نماينده ولي فقيه اصفهان در کارگروه ساماندهی امور کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مطرح كرد:
خبرگزاري بسيج: کانون‌های فرهنگی مساجد بهترین ظرفیت را برای ترویج فرهنگی دینی و قرآنی دارند.
کد خبر: ۸۶۰۴۱۶۳
|
۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در اصفهان، یازدهمین کارگروه ساماندهی و هماهنگی امور کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان روز يكشنبه با حضور عده اي مسئولان فرهنگي استان اصفهان و به رياست استاندار اصفهان در سالن اجتماعات استانداری اصفهان برگزار شد.

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌ نژاد در اين جلسه با اشاره به اینکه کانون‌های فرهنگی مساجد بهترین ظرفیت را برای ترویج فرهنگی دینی و قرآنی دارند،‌اظهار داشت: این در حالی است که به خوبی را از این ظرفیت‌ها در استان اصفهان استفاده شده است و باید با توسعه این کانون‌ها فعالیتهای بهتری را انجام داد.

وی با قدردانی از مسلمانان برای حضور در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی ادامه داد: این راهپیمایی علی‌رغم تمام دلهره‌هایی که داشتیم با امنیت کامل برگزار شد و دشمنان اسلام را از تحقق اهدافشان ناکام گذاشت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با انتقاد از وضعیت گمرکات ایران تصريح كرد: متاسفانه در هیچ‌یک از دولت‌ها نسبت به ساماندهی ورودی‌های کشور توجه نشده است.

وی ورودی‌های کشور را به پیشانی کشور تشبیه کرد و افزود: در این زمینه باید یادآور شوم که نسبت به ساماندهی گمرکات ایران که وضعیتی اسف‌بار تر از گمرکات کشور عراق دارند توجه شود.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه با توجه به راهپیمایی عظیم اربعین باید تمهیدات لازم برای ایجاد خدمات رفاهی برای زایران فراهم شود،تصريح كرد: این در حالی است که در مرزهای کشور ایران از حداقل امکانات سرویس بهداشتی و نمازخانه نیز محروم هستیم.

وی با اشاره به اینکه با توجه به بارش‌های دو روز گذشته مرز مهران در دو روز گذشته بسیاری از خودروهای زایران در گل فرورفته گفت: در این راستا قرار است مسئولان استان اصفهان به دنبال بازید از مرز مهران نسبت به ساماندهی وضعیت موجود برای استقبال از زایران در سال آینده اقدام کنند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها