هشدار مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران؛
معاون وزیر نفت به سازمان‌ها و ادارات سراسر کشور هشدار داد: در صورت عدم رعایت الگوی مصرف گاز طبیعی در سازمان‌ها و ادارات، نسبت به اخطار یا قطع گاز آنها اقدام خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۰۴۱۵۷
|
۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰

 به گزارش بسیج،  حمیدرضا عراقی با اشاره به ورود سامانه هوای سرد در کشور، از تمامی سازمانها درخواست کرد: با صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی، این شرکت را در ارائه خدمات مداوم و مستمر گازرسانی به مشترگان در سراسر کشور یاری کنند.

وی بر رعایت دمای رفاه (18 تا 21 درجه) در سازمان ها و شرکتهای تابعه صنعت گاز در سراسر کشور تاکید کرد و افزود: همکاران صنعت گاز به منظور بازرسی جهت رعایت دمای رفاه در سازمان ها و ادارات سراسر کشور، به این سازمان ها مراجعه و در صورت عدم رعایت الگوی مصرف گاز طبیعی در این ادارات، نسبت به اخطار یا قطع گاز سازمان های مذکور اقدام خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با یادآوری بخشنامه دکتر جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور به کلیه وزارتخانه ها، سازمان ها و نهادهای دولتی در زمینه مصرف بهینه گاز طبیعی ضمن تاکید بر رعایت دمای 21-18 درجه در فضاهای داخلی و بسته و دمای 18 درجه در راهروها و فضاهای عمومی سرپوشیده در ادارات و سازمان های دولتی تأکید کرد.

وی گفت: روشن کردن وسایل گرمایشی یک ساعت قبل از آغاز کار و خاموش نمودن آنها یک ساعت قبل از پایان کار، خاموش کردن وسایل گرمایشی در روزهای تعطیل( برای ساختمان‌هایی که سیستم حرارت مرکزی ندارند)، انجام معاینه فنی، تعمیر وسایل گرمایشی و دیگر اقدامات به منظور افزایش بازدهی وسایل گازسوز نظیر نصب سامانه پایش هوشمند موتورخانه، از اقداماتی است که منجر به صرفه جویی مصرف گاز در این سازمان ها و ادارات خواهد شد.
ارسال نظرات