خبرهای داغ:
دبیر فراکسیون دانشگاهیان مجلس شورای اسلامی:
خبرگزاري بسيج: 16 آذر باید روز احیای گفتمان انقلاب اسلامی باشد و باید روز گفتن نه به نظام سلطه و گفتن آری به تحقق آرمان‌های اسلامی باشد.
کد خبر: ۸۶۰۴۱۲۷
|
۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در اصفهان، 16 آذر در تاريخ جمهوري اسلامي ايران به عنوان روز دانشجو نام گرفته شده است.

عباس مقتدايي درباره فرارسيدن روز داتنشجو اظهار داشت: 16 آذر باید روز احیای گفتمان انقلاب اسلامی باشد و باید روز گفتن نه به نظام سلطه و گفتن آری به تحقق آرمان‌های اسلامی باشد.

دبیر فراکسیون دانشگاهیان مجلس شورای اسلامی تأكيد داشت: دانشجویان ما در طول ادوار و دهه‌های گذشته همواره به عنوان یکی از قشرهای بسیار فعال در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی حضور جدی داشته‌اند؛امروز با توجه به پیشرفت‌های علمی ایران و با توجه به روند بیداری اسلامی و پیشرفت‌های داخلی ناشی از بروز و ظهور انقلاب اسلامی، دانشجویان باید بیش از هر زمان دیگری نقش پیشگامی و پیشگویی خود را حفظ و تقویت کنند.

ويادامه داد: دانشگاه‌های کشور ما از نظر وسعت جغرافیایی بسیار گسترده شده‌اند و در حال حاضر از نظر تعداد جمعیت دانشجویی، کشور ایران یکی از پرشمارترین کشورهای دارای دانشجو در مقایسه با جمیعت خود بوده و ما می‌توانیم در این راستا الهام‌بخش دانشجویان سایر ملل باشیم و این روند در جریان بیداری اسلامی کاملاً خود را نشان داد.

دبیر فراکسیون دانشگاهیان مجلس شورای اسلامی بيان داشت: امروز هم دانشجویان باید دقت داشته باشند که با پشتکار و جدیت به نقطه‌ای برسند که بتوانند آینده پیشرفت علمی و تکنولوژیکی جمهوری اسلامی ایران را تضمین کنند؛اگر امروز دانشجویان ما دقت کنند که نظام سلطه برای آنها برنامه‌های وسیعی تدارک دیده تا آنها را از مسیر اصلی حمایت از انقلاب خارج کند، به خوبی در این زمینه هوشیار خواهند بود.

وی افزود: دانشجویان باید همانگونه که در سال‌های گذشته جانانه از آرمان‌ها و گفتمان انقلاب اسلامی دفاع کرده‌اند، در میان صحنه حضور داشته باشد، در این صورت ما می‌توانیم به سرعت گام‌های بلندی برداریم که این گام‌های بلند بخشی از عقب‌ماندگی‌های علمی و فنی جمهوری اسلامی ایران در سال‌های قبل از انقلاب را جبران می‌کند.

مقتدايي تصريح كرد:امروز گروه‌هایی که با عنوان فتنه‌گران و ورشکستگان سیاسی و افراد بریده از انقلاب شناخته می‌شوند، به این چشم دوخته‌اند تا از احساسات دانشجویان استفاده به نفع منافع باندی و جناحی خود کنند اما هوشیاری دانشجویان و دانشگاهیان آنها را ناکام گذاشته است.



ارسال نظرات
پر بیننده ها