خبرهای داغ:
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوي:

كاركنان بايد در مقابله با هجمه هاي دشمنان هوشياري خود را حفظ كنند

در راستاي آشنايي كاركنان سپاه خوي در برابر هجمه هاي دشمنان و وظايف اصلي در مقابله با جنگ نرم، گردهمايي تبيين فرهنگ نهادي به همت روابط عمومي و تبليغات سپاه اين شهرستان در حسينيه امام خميني(ره) برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۴۰۷۳
|
۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسيج آذربايجان غربی، مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوي در جمع كاركنان سپاه اين شهرستان با اشاره به تهاجمات فرهنگی از سوی دشمنان انقلاب عنوان کرد: امروزه دشمنان ما سعی دارند که در ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی رخنه ایجاد کرده و با ایجاد تعارض فرهنگی در بین نوجوانان و جوانان پایه‌های انقلاب را متزلزل کنند.

حجت الاسلام محمد رستمي افزود: برای رشد و گسترش فرهنگ در جامعه باید از ظرفیت مربيان و اساتيد مجرب استفاده کرده که البته برای جذب حداکثری مردم بايد برنامه ريزي دقيق و مخاطب پسند را در نظر بگيريم.

وي با اين توضيح كه جنگ نرم در ذات مفاهیم فرهنگی نهفته است و اگر فردي توانایی های اعمال قدرت فکری و فرهنگی را داشته باشد مي تواند اقدام به تهاجم فرهنگی نمايد.

حجت الاسلام رستمي خاطر نشان كرد: متولیان فرهنگی جامعه بايد همیشه آماده طراحی برنامه های دفاعی و ایمن سازی باشند تا دچار غفلت واقع نشوند و از صحنه فرهنگی حذف نشوند و بنا به فرموده مقام معظم رهبری دچار شبیخون فرهنگی نگردند .

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوي گفت: بايد دانست در عرصه جنگ فرهنگی مهمترین راه مقابله با دشمن، آفند و هجوم به فرهنگ اوست و هر که به دفاع محض در برابر دشمن فکری بپردازد قطعا شکست خواهد خورد .ولی باید به هوش بود که آفند در جبهه فرهنگی به معنای اشغال فیزیکی عرصه های اجتماعی او نیست بلکه داشتن طرح و برنامه های فرهنگی که برای کلیه اقشار جامعه اجرایی باشد، خود امری افندی است زیرا ما در یک جنگ نامتقارن فرهنگی به سر می بریم و باید قاعده این جنگ را آموخت و به کار بست.

مسئول روابط عمومي و تبليغات سپاه خوي نيز در حاشيه برگزاري اين گردهمايي جنگ نرم را يك پديده اجتماعي عنوان كرد كه در مقابله با آن بايد تمامي عناصر فرهنگي خودي بسيج شوند و گوشه اي از عمليات مقابله با تهديدات نرم را برعهده گرفته و خود وارد ميدان شوند.

ستوان يكم پاسدار جميل احمدزاده افزود: همه ما سربازان فرهنگي و گوش به فرمان فرمانده محور عمليات(مقام معظم رهبري) هستيم و لذا نبايد از قبول مسئوليت شانه خالي نماييم به همين خاطر جهت آشنايي كاركنان با برنامه هاي جدي دشمنان براي نفوذ در ساختارهاي اجتماعي و فرهنگي و سياسي اين گردهمايي ترتيب داده شده كه مهمترين هدفش تقويت ايمان و معرفت ديني كاركنان، تقويت روحيه جهادي و عاشورايي، تلاش در ترويج بصيرت ديني و عمل انقلابي است.

ارسال نظرات