خبرهای داغ:
رييس سازمان بسیج دانشجویی استان سمنان:

آرمان بسيج دانشجويي عدالت طلبي و استكبارستيزي است

رييس سازمان بسیج دانشجویی استان سمنان گفت: آرمان جنبش دانشجویی انقلاب اسلامی عدالت طلبی و استکبار ستیزی بوده است و با توجه به اینکه بسیج دانشجویی جزیی از جنبش دانشجویی است، به دنبال تحقق اين آرمان است.
کد خبر: ۸۶۰۴۰۵۴
|
۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷
داريوش جلالي در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان، به مناسبت 16 آذر روز دانشجو اظهار داشت: تاريخ شهادت مي دهدكه دانشجويان انقلابی و روشنفكر ميهن عزيزمان ايران، هيچگاه ذلت را به تن نخریده و با شعله ور ساختن فريادهاي ظلم ستيزانه خود در زمان حکومت ستم شاهی پايه هاي حكومت استبدادي را سست كردند.

وي افزود: امروز دانشجويان با بصيرت و آگاهي خود هرگز اين اجازه را نخواهند داد تا خون هايي كه پاي شجره طيبه انقلاب اسلامي ريخته شده پايمال شود؛ چرا كه دانشجويان در مكتب سيد و سالار شهيدان حضرت ابا عبدالله الحسين (ع) تحصيل و به خط ولايت دل سپرده اند.

رييس سازمان بسیج دانشجویی استان سمنان اظهار داشت: با توجه به اینکه اکثر قشر جوان جامعه در حال حاضر در دانشگاه ها حضور دارند؛بنابراین مجموعه های دانشگاهی محل مناسبی برای پرداختن به موضوعات و شبهات مطرح شده است؛ ولی برخی از مسئولین دانشگاهی به دنبال فضای امن و بدون حاشیه در دانشگاه هستند که بسیج دانشجویی به شدت با این امر مخالف است.

جلالي گفت: باید فضای آزاداندیشی در دانشگاه ها شکل بگیرد؛ چرا که با شکل گرفتن فضای آزاد اندیشی در دانشگاه و مطرح شدن شبهات و تفکر و تضارب آرا در مورد این شبهات، این شبهات حل شده و عصاره آن وارد جامعه می شود.

وي افزود: در حال حاضر ما شاهد این موضوع هستیم که متأسفانه شبهاتی که باید در فضای علمی و آکادمیک مطرح شود در جامعه مطرح می شود و مردم با یکسری از شبهات مواجه می شوند که جوابی برای آن ندارند.

رييس سازمان بسیج دانشجویی استان سمنان تصريح كرد: آرمان جنبش دانشجویی انقلاب اسلامی عدالت طلبی و استکبار ستیزی بوده است و با توجه به اینکه بسیج دانشجویی جزیی از جنبش دانشجویی است، به دنبال تحقق اين آرمان است.

جلالي گفت: بسیج دانشجویی در راس تشکل های دانشجویی به دنبال تربیت کادر برای نظام اسلامی است و به دنبال تربیت نیروی همطراز انقلاب اسلامی برای احیای تمدن اسلامی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها