خبرهای داغ:
معاون اجرایی سپاه حضرت صاحب الامر(عج)قزوین گفت: آنچه امروز برخی متولیان دانشگاه ها در دستور کار قرار داده اند در راستای بیانات و نقطه نگاه های رهبر فرزانه این انقلاب نیست.
کد خبر: ۸۶۰۴۰۳۴
|
۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹

 

سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی معاون اجرایی سپاه حضرت صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) استان قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج به مناسبت روز دانشجو با اشاره به برخی بیانات مقام معظم رهبری بر آگاهی و نکته سنجی هر چه بیشتر دانشجویان تاکید کرد.

طاهر خانی ضمن اشاره بر اهمیت علل نامگذاری روز 16 آذر به عنوان روز دانشجو عنوان کرد: متولیان دانشگاه ها و دانشجویان باید فلسفه این انتخاب و نام گذاری را مد نظر داشته باشند،این روز اوج استکبار ستیزی دانشجویان را نمایش می دهد که در این روز به خصوص باید تبیین شود.

وی ادامه داد: امام راحل فرمودند که اگر دانشگاه اصلاح شود مشکلات حل می شود و مقام معظم رهبری نیز در سالهای اخیر دانشجویان را افسران جنگ نرم و اساتید را فرماندهان این عرصه معرفی کردند.

این مقام مسئول جریان سازی توسط دانشجویان که رهبر به آن تاکید دارند را مسئله ای دانست که در صورت عملی شدن دغدغه ها را برطرف خواهد کرد، افزود: متاسفانه دیروز در برخی دانشگاه های کشور برخی افراد همراه با جریان اصلاحات و بعضا آنان که در جریان فتنه دست داشتند در دانشگاه های کشور به عنوان سخنران  روز دانشجو حضور داشتند که در واقع بر خلاف تاکیدات و عنایت که ایشان به موضوع دانشگاه داشتند عملی شد.

طاهر خانی متذکر شد: دیروز در برخی دانشگاه های مهم کشور سخنرانان به جای تکریم جریان استکبار ستیز در نقطه ای مقابل این موضوع برآمده و صحبت هایی کردند که تقویت کننده جبهه استکبار بود.

وی فرق بین سیاست زدگی و داشتن تحلیل سیاسی توسط دانشجویان را تبیین کرد: متاسفانه اکنون و به خصوص در این دولت از دانشجویان به عنوان ابزار استفاده می شود و به جای آنکه کار سیاسی شود، سیاسی کاری می شود که فرق این جابه جایی کلمه معنای کاملا متفاوتی می دهد، ابزار سیاسی و اینکه دانشجو را به ابزار بدل کردن جفا به دانشجو و دانشگاه است.

معاون اجرایی سپاه حضرت صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)استان قزوین توضیح داد: آنچه امروز برخی متولیان دانشگاه ها در دستور کار قرار داده اند در راستای بیانات و نقطه نگاه های رهبر فرزانه این انقلاب نیست.

طاهر خانی در بخش پایانی این گفت و گو به نامه اخیر حضرت آیت الله خامنه ای به جوانان غربی اشاره و بیان کرد: رهبر ما به عنوان ولی امر مسلمین جهان نامه ای را در سالهای گذشته ختاب  به جوانان جوامع نوستند که تاثیرات مثبت آن یرای سران سایر کشور ها واقعه شگفتی ساز بود، پس از آن و در این ایام رهبر لازم دانستند که دوین نامه را صادر کنند و متن این نامه در رسانه های جهانی خبر ساز شد.

وی ادامه داد: با انتشار این نامه ها نقش جهانی جمهوری اسلامی ایران بیشتر عملی شد و با وجود اینکه دولت های استکباری سالانه ملیارد ها دلار برای تحت تاثیر قرار دادن جوانان ما هزینه می کنند رهبر با اشاره ای این تاثیر را خنثی کرده و می شکنند مطئنا خوشایند هیچ ابر قدرتی نیست، برای ما روشن است که این امر تنها از رهبر فرزانه این انقلاب بر می آید.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها