خبرهای داغ:
در بیانیه خبرگزاری بسیج قزوین آمده است: 16آذر روز دانشجو، روز ایستادگی در مقابل کشورهای سلطه گر و به پا خاستن انقلابی پرشور و نشاط از دل دانشگاه ها است.
کد خبر: ۸۶۰۴۰۳۱
|
۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲

خبرگزاری بسیج قزوین به مناسبت 16 آذر روز دانشجو  بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

«بسمه تعالی»

شانزدهم آذر ماه روز بزرگ و فراموش ناشدني در تاريخ مبارزات ملت قهرمان و شهيدپرور ايران اسلامی است كه درآن دانشجويان به عنوان يك قشر دغدغه مند و بيدارجامعه، در محكوميت استعمار و استثمار ملت و كشور عزيزمان ايران به پاخاستند و با نثار خون پاك خويش سند ديگري بر توحش و جنايت پيشگي آمريگاي جنايتكار و ايادي آن و همچنين برگ زريني در تاريخ پرفراز و نشيب اين مرز و بوم به ثبت رساندند. اگر درآن روز دانشجويان قهرمان براي حفظ استقلال و عزت و سرمايه هاي ملي اين مرز و بوم جان خويش را فدا كردند ما نیز، امروز بايد در حفظ استقلال فكري علمي و فرهنگي كشورمان و درجهت پافشاري بر اصول و عقايد راستين اسلام ناب محمدي گام برداريم.

16 آذر روز گرامیداشت خون هایی است که در راه اعتلای آزادی وآزادگی ایران برزمین ریخت.ملت ایران تا ابد خود را مدیون خون شهیدانی میداند که با قطره قطره خونشان، گذشته وحال انقلاب ،دفاع مقدس وپس از آن این انقلاب رابیمه کرده اند و درمقابل هرگونه بی مهری وتوهین به مقام والای شهیدان وخانواده معظم شان ساکت نخواهند نشست.

حرکت رو به جلو جوانان و دانشگاهیان در تولید علم و دانش در کشور عزیزمان، به الگویی بی‌بدیل و عنصری الهام‌بخش برای همه ملت‌های جهان به خصوص مسلمانان دنیا تبدیل شده و از این منظر بایستی اذعان داشت که موج بیدارگری و عزت‌خواهی جنبش دانشجویی مسلمان،‌ مرزهای جغرافیایی ایران را در نوردیده و عرصه‌ای جدید از چالش بین آزادی‌خواهان جهان و مستکبران عالم را رقم زده است. عرصه‌ای که به فضل پروردگار، در نهایت به برقراری همه جانبه عدالت و پیروزی صالحان خواهد انجامید.به رغم تلاش سابقه‌دار بدخواهان برای القای ناامیدی و شکست در جامعه و دانشگاه‌ها،‌ روح نشاط و خودباوری همچون خونی تازه در رگهای دانشگاهیان و ملت شریف ایران جریان داشته و موفقیت‌های پی‌درپی مردم ایران در عرصه‌های گوناگون علم و فناوری، خود سندی محکم و موثق بر این مدعی است. 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها