خبرهای داغ:
سرمای شدید و برودت هوا به همراه برف کولاک در تاکستان باعث گرفتاری تعداد زیادی از هموطنان شده است که مسافران در راه مانده توسط سپاه و بسیج نیروهای هلال احمر نجات یافتند و در مساجد و حسینه ها در تاکستان اسکان داده شدند.
کد خبر: ۸۶۰۴۰۲۵
|
۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از تاکستان، بارش شدید برف و کولاک در تاکستان که صبح روز گذشته آغازشده بود باعث گرفتار شدن مسافران زیادی در محورهای مواصلاتی شهرستان شده است که با تلاش تمامی نیروهای امدادی هلال احمر،نیروهای بسیج و سپاه ناحیه تاکستان،شهرداری و راهداری بیش از2000مسافران در راه مانده  در 4مسجد و 2حسینه اسکان داده شدند.

طبق اعلام فرمانداری شهرستان تاکستان نیروهای امدادی هلال احمر و نیروهای سپاه و بسیج از اوایل شب گذشته تا کنون کار امداد رسانی به مسافران را آغاز کرده اند، مطابق همین گزارش تاکنون1545 نفر از هموطنان در شهر تاکستان 400 نفر در شهر ضیاء آباد100 نفر در شهر خرمدشت اسکان داده شده اند.
طبق آخرین اخبار فرمانداری اعلام کرده مساجد و حسینیه ها هم اکنون پذیرای مسافران گرفتار شده هستند و اداره صنعت معدن و تجارت نیز با کمک اصناف این شهرستان توانستند مقادیری شیر ،خرما، پنیر و نان صبحانه مورد نیاز مسافران را تامین و توزیع نمایند.

تقی پورمعاون شهردار تاکستان نیز گفت: همراه با بارش مداوم برف و کولاک شدید ، عملیات نمک پاشی و برفروبی معابر اصلی شهر توسط عوامل و تجهیزات شهرداری و پیمانکار شامل 8 خودروی نیمه سنگین و یک دستگاه لودر و یک دستگاه بیل و یک دستگاه گریدرآغاز گردیده و هم اکنون ادامه دارد.

و طبق اخبار رسیده در جاده حیدریه به سمت ابهر شب گذشته یک دستگاه پراید بایک کامیون برخورد کرده که متاسفانه منجر به فوت چند نفر گردیده از آمار دقیق این حادثه فعلا خبری منتشر نشده وجاده ی قدیم قزوین زنجان نیز به علت کولاک شدید بسته میباشد مسوولان شهرستان از هموطنان درخواست کرده اند تا اطلاع ثانوی از هرگونه مسافرت برون شهری خودداری نمایند.


شهروندان میتوانند کمک ها و لوازم ضروری مورد نیاز را به هلال احمر این شهرستان تحویل دهند.

7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها