سردار رضا محمد سلیمانی در همایش گرامیداشت روز بسیج رسانه ملی، از تولید آثار ماندگار در بسیج صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری تقدیر کرد.
کد خبر: ۸۶۰۴۰۰۴
|
۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ 15 آذر روز بسیج رسانه ملی با حضور بسیجیان و کارکنان صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار و از دست اندرکاران مؤثر در اطلاع رسانی و برگزاری موفق اولین کنگره 2437 شهید استان تقدیر شد.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) و دبیر اولین کنگره شهدای استان چهارمحال و بختیاری در این نشست، از اقدامات شایسته و تولید آثار ماندگار در بسیج صدا و سیمای استان و همکاری و تعامل مناسب این مرکز با بسیج و سپاه، به ویژه در برگزاری کنگره 2 هزار و 437 شهید استان در مهرماه امسال تشکر و قدردانی کرد.

سردار رضا محمد سلیمانی با اشاره به نقش تأثیر گذار رسانه ملی در تنویر افکار عمومی گفت: بسیج رسانه ملی می تواند با استفاده از ظرفیت های موجود، اهداف متعالی انقلاب اسلامی و برنامه ها و مأموریتهای بسیج را با زیباترین و هنرمندانه ترین شکل در جامعه اطلاع رسانی و نهادینه کند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری نیز در این گردهمایی، تحقق شعار مبنایی استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در سایه شجره طیبه بسیج دانست.

مهرداد عظیمی، مفهوم بسیج و شهادت را به معنای واقعی کلمه الهی برشمرد و تأکید کرد: پیروزی انقلاب اسلامی و تحقق دستاوردهای عظیم این انقلاب، مرهون عنایت الهی، رهبری امام راحل (ره)، وظیفه شناسی، رشادت و ایثار بسیجیان از اقشار مختلف جامعه بوده است.

وی به رویکرد اقدامات بسیج، هماهنگ با شرایط و مقتضیات زمان از جمله حضور قدرتمندانه در عرصه های علمی و فرهنگی و جبهه مقابله با جنگ نرم اشاره و بر تلاش برای ارتقای معرفت و بصیرت دینی، اخلاقی و سیاسی بسیجیان و کارکنان رسانه ملی به عنوان سرداران و سربازان جبهه مقابله با جنگ نرم براساس رهنمودها و دغدغه های مقام معظم رهبری تأکیدکرد.

عظیمی با اشاره به توانمندی های بسیج گفت: رسانه ملی هم با بهره گیری از نیروهای مخلص بسیج، در حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب و اسلام تلاش می کند.

مسئول بسیج حضرت سیدالشهداء (علیه السلام) صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری نیز با تشریح عملکرد بسیج مرکز در حوزه های مختلف مانند سیما، صدا، سیاسی و فضای مجازی گفت: هم اکنون 11 حلقه صالحین بسیج با برگزاری نشست های منظم در این مرکز فعال است.

سید سجاد مدنی همچنین با بیان عملکرد و همکاری مرکز در اولین کنگره شهدای استان افزود: همکاران تمامی واحدها در برگزاری باشکوه این کنگره بسیج شدند که تولید و پخش 11 هزار و 171 دقیقه برنامه رادیویی، تلویزیونی، خبری، موسیقی و نماهنگ با بهره گیری از تمام توان و ظرفیت های رسانه ای تجربه موفقی در این زمینه بود.

در پایان این گردهمایی از فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (علیه السلام) و دبیر اولین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری نیز به جهت برگزاری موفق این کنگره به عنوان یک رویداد عظیم فرهنگی، با اهدای لوح سپاس از سوی مدیرکل صدا و سیمای استان تقدیر شد.

ارسال نظرات