خبرهای داغ:
سرپرست پردیس شهید باهنر خراسان جنوبی:

استکبار جهانی در پی سست کردن پیوند عمیق دانشجو با ولایت است

سرپرست پردیس شهید باهنر خراسان جنوبی در پیام تبریک روز دانشجو اعلام کرد: امروز استکبار جهانی و در راس آن صهیونیسم جهانی در پی آن است تا با سست کردن پیوندهای عمیق دانشجو با خط ولایت و دور کردن این قشر متفکر از دامان علم، جهاد علمی کشور را متوقف کند.
کد خبر: ۸۶۰۳۹۸۸
|
۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی به نقل از روابط عمومی پردیس شهید باهنر، متن پیام تبریک سرپرست پردیس شهید باهنر خراسان جنوبی به مناسبت روز دانشجو به شرح زیر است:

بنام حق

روز دانشجو رابه تمام دانشجویان فهیم عرصه ی علم و عمل و ایمان تبریک عرض می نمایم.

«ای جوانان عزیز! و ای دانشجویان و دانشمندان! و ای امید امروز و فرداهای امت و اسلام! امانت‏ بزرگ استقلال و آزادی که از دام دو قطب شرق و غرب با مجاهدت و فداکاری ملت عظیم‏ الشان ایران به دست آمده است، به شما عزیزان سپرده شده و مسئولیت‏ بزرگی به عهده همه گذاشته است، همه ملت‏ به خصوص دانشجویان مسلمان که رهبران آینده هستند، مسئول نگهبانی از این امانت‏ بزرگ الهی می‏ باشند.» حضرت امام خمینی(ره)

در نظام جمهوری اسلامی، دانشجو باید بارزتر از دیگر دانشجویان در هر جای دیگر دنیا، نقش داشته باشد. مقام معظم رهبری


آرمان گرایی در طول دوران مبارزات دانشجویان این مرز و بوم به عنوان یک شاخصه مهم مایه برکات و ثمرات فراوانی بوده است.

۱۶ آذر که نشان از پایمردی و ایستادگی دانشجوی مسلمان در برابر نظام سلطه دارد یاد آور رشادت دانشجویانی است که سینه خود را در برابر تیرهای استعماری دشمن سپر کردند و در گذر زمان فریاد ضد استکباری ملت ایران را به گوش جهانیان رسانده اند.

دانشجوی آگاه با الهام از سیره سیاسی الهی امام امت، نصایح رهبر فرزانه انقلاب و حرکت در خط سرخ شهادت، توانسته است دور از هیاهوی تبلیغاتی دشمنان ،استقلال طلبی، آزادی خواهی و استکبار ستیزی خود را حفظ کند.


دانشجویی که در مکتب حسینی بالنده و رشد یافته است در تمامی عرصه های علمی، سیاسی و اجتماعی با نصب العین قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری؛ حاضر شده و به عنوان نیروی محرکه فکری جامعه باعث بالندگی کشور اسلامی ایران می شود.


امروز استکبار جهانی و در راس آن صهیونیسم جهانی در پی آن است تا با سست کردن پیوندهای عمیق دانشجو با خط ولایت و دور کردن این قشر متفکر از دامان علم، جهاد علمی کشور را متوقف کند. ترور نخبگان میهن، مصداق بارز برنامه بلند مدت امپریالیسم است؛ اما مجاهدت دانش پژوهان، دشمن را قطع یقین مایوس خواهد کرد.


اینجانب ضمن تسلیت و تعزیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری شهادت سید و سالار آزادی خواهان عالم حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفای آن امام همام، ۱۶ آذر ماه را به عنوان نماد آزادگی و استکبار ستیزی دانشجوی مسلمان گرامی داشته و از خداوند منان برای دانشجویان و دانشگاهیان عزت، سربلندی و سلامتی خواستارم.

ومن الله التوفیق
دکتر ایرج مهدی زاده
سرپرست پردیس شهید باهنر خراسان جنوبی

ارسال نظرات
پر بیننده ها