هم راستا با مراسم معنوی و بی نظیر پیاده روی اربعین اباعبدالله الحسین؛
دبیر تخصصی جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه ها ، در آستانه سالروز شهادت امام هشتم ع ، خواستار همکاری مطبوعات ، خبرگزاری ها و رسانه ملی در پوشش مطلوب جلوه های عشق و ارادت مردمی به آستان ملکوتی هشتمین پیشوای شیعیان حضرت امام رضا(ع) شد.
کد خبر: ۸۶۰۳۹۶۷
|
۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،‌ رضا مقدسی  با اشاره به انتشار فراخوان چهاردهمین جشنواره بین المللی امام رضا ع گفت : چندین سال است هم راستا با مراسم معنوی و بی نظیر پیاده روی اربعین اباعبدالله الحسین ، عاشقان اهل بیت علیهم السلام در روزهای پایانی ماه صفر از نقاط دور و نزدیک ایران اسلامی پای پیاده به زیارت امام هشتم ع مشرف می شوند که جا دارد این عشق و ارادت خالصانه مردمی نیز به شایستگی انعکاس رسانه ای یابد.

وی خاطر نشان کرد :جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی برای پوشش ایام سوگواری شهادت حضرت رضا ع بویژه ثبت و انعکاس مراسم پیاده روی ارادتمندان امام هشتم ع ، بخش ویژه ای در نظر گرفته است که انتظار می رود جلوه های ناب دلدادگی عاشقان امام هشتم ع  از سوی  خبرنگاران ،نویسندگان،هنرمندان و بویژه عکاسان و تصویربرداران  مورد توجه قرار گیرد.

رضا مقدسی با اشاره به تعیین موضوعات مهم و کاربردی برای تولید محتوای رسانه ای در چهاردهمین جشنواره بین المللی امام رضا ع ، اظهار داشت : در جشنواره چهاردهم تلاش شده است تا موضوعات متناسب با نیازهای روز فرهنگی اجتماعی باشد و همچنین زمینه حضور خبرنگاران و گزارشگران صدا وسیما و نیز پایگاه های خبری و اطلاع رسانی در این جشنواره فراهم شده است.

دبیر تخصصی جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی محورهایی همچون سبک زندگی رضوی ، مشخصه های شیعه واقعی از منظر امام هشتم ع ، حدیث سلسله الذهب و تبیین رابطه توحید و ولایت در کلام معصومین ع و مساله ولایت عهدی حضرت رضا ع و اوضاع سیاسی اجتماعی عصر آن امام را از مهمترین موضوعات دور جدید جشنواره بین المللی امام رضا ع در بخش رسانه ای برشمرد.

گفتنی است اهالی رسانه های کشور می توانند برای اطلاع از جزییات فراخوان جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی به سایت بنیاد بین المللی فرهنگی، هنری امام رضا ع به نشانی www.shamstoos.ir مراجعه و آثار تولیدی خود را در هریک از بخش های فراخوان تا تیرماه سال آینده از طریق سایت  gilan.shamstoos.ir به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

ارسال نظرات