خبرهای داغ:
معاون نیروی انسانی سپاه امام علی‌ بن‌ ابی طالب (ع) از تشییع پیکر‌ مطهر هفت شهید مدافع حرم در قم خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۳۹۱۴
|
۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۴

حسین مشرفیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم طی سخنانی ضمن تسلیت ایام رحلت رسول گرامی اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) با اشاره به تشییع شهدای مدافع حرم در قم اظهار کرد: امروز دوشنبه، شانزدهم آذر ماه پیکر مطهر و پاک هفت شهید مدافع حرم اهلبیت(ع) در قم تشییع می‌شود.

وی در خصوص جزئیات این مراسم ابراز کرد: پیکر مطهر این شهدا از ساعت 14 از مسجد امام حسن عسگری (ع) به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) تشییع خواهد شد.

معاون نیروی انسانی سپاه امام علی‌بن‌ ابی طالب (ع) با اعلام اینکه اقامه نماز بر پیکر این شهیدان نیز توسط آیت‌الله اعرافی انجام می‌شود، گفت: مراسم وداع با پیکر مطهر این شهداء امروز ساعت 11 در دانشگاه های قم و شیخ مفید و همچنین مراسم دانشگاه های آزاد، پردیس فارابی دانشگاه تهران، دانشگاه صنعتی قم، دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه حضرت معصومه(س) بعد از نماز ظهر و عصر امروز انجام خواهد شد.

مشرفیان با بیان اینکه این هفت شهید از رزمندگان پاکستانی هستند، از عموم مردم شهیدپرور استان قم خواست تا در برگزاری هر چه شکوهمندتر این مراسم سهیم باشند.

وی دفاع از حرم‌های مطهر را از وظایف شرعی هر مسلمان دانست و تاکید کرد: خون پاک شهیدان در دفاع از حرم‌های مطهر این اشتیاق را روزافزون کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها