خبرهای داغ:
پیکر پاک و مطهر شهید میلاد بدری، نخستین شهید مدافع حرم شهر امیدیه در کنار دیگر شهدای والامقام در گلزار شهدای این شهر آرام گرفت.
کد خبر: ۸۶۰۳۸۹۳
|
۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان، پیکر پاک و مطهر شهید میلاد بدری، نخستین شهید مدافع حرم شهر امیدیه و دومین روحانی شهید استان خوزستان با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا تشییع شد.

در این مراسم و در هوای بارانی مردم امیدیه پیکر پاک روحانی شهید میلاد بدری، را از ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان تا حوزه علمیه سفیران هدایت حضرت ابوالفضل العباس (ع)  تشییع کردند.

پس از آن پیکر مطهر این روحانی شهید با حضور آیت‌الله سید علی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و پدر طلبه شهید سید مرتضی شفیعی و سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان تا گلزار شهدای امیدیه تشییع شد.

پس از این مراسم با وداع جانسوز طلاب و روحانیون و دوستان و همرزمان، پیکر شهید بدری برای همیشه در آغوش خاک قرار گرفت و در کنار دیگر شهدای والامقام در گلزار شهدای امیدیه آرمید.

  شهید میلاد بدری در روز چهارشنبه 11 آذر ماه سال 1394 همزمان با 20 صفر المظفر سال 1437 هجری قمری و اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) در سوریه به شهادت رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها