امسال نخستین یادواره شهدای خانواده صدا و سیما برای ۱۸ شهید منتسب به صدا و سیما برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۰۳۷۷۰
|
۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول بسیج صدا و سیمای زنجان با اشاره به روز بسیج صدا و سیما گفت: سقوط هواپیمای c130 ایران در آذر ماه سال ۸۴ که ۳۹ نفر از خبرنگاران صدا و سیما به همراه ارتشیان در این هواپیما حضور داشتند سبب شد تا این روز به عنوان روز بسیج صدا و سیما نامگذاری شود.

محمدناصر اشتری افزود: بسیج در صدا و سیما همزمان با آغاز جنگ تحمیلی پایه‌گذاری شده است

وی تصریح کرد: اگر در آن روزها بسیج در عرصه جنگ سخت وارد میدان شده بود، امروز جنگ نرم به عنوان میدانی به مراتب سخت‌تر از جنگ سخت در پیش‌روی بسیجیان و به ویژه بسیجیان صدا و سیما است.

اشتری با اشاره به ظرفیت بسیج در تمام عرصه‌ها گفت: استفاده از ظرفیت بسیج در تولید برنامه‌های صدا و سیمای مرکز زنجان یکی از اولویت‌های این سازمان است.

مسئول بسیج صدا و سیمای زنجان با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی و رسانه‌ای به صورت تخصصی در بسیج صدا و سیما دنبال می‌شود، افزود: بسیجیان صدا و سیما به عنوان افسران جنگ نرم در خط مقدم جنگ رسانه‌ای دشمن قرار دارند.

وی با بیان اینکه بسیج به جریان خاصی وابسته نیست، گفت: بسیج از بطن جامعه برخواسته و در راستای اهداف نظام و خدمت به مردم قدم برمی‌دارد که امروز عرصه رسانه و اطلاع‌رسانی یکی از عرصه‌های خدمتگذاری است.

اشتری با بیان اینکه تفکر بسیحی هیچگاه زوال نمی‌یابد، خاطرنشان کرد: دشمن به دلیل اینکه می‌بیند این تفکر در خدمت نظام و مردم است سعی در تخریب تفکر بسیج بوده که تا به امروز نیز موفق نشده است.

وی با اشاره به اینکه صدا و سیما با تولید برنامه‌های ارزشی به دنبال شناساندن ظرفیتهای بسیج است، بیان کرد: شرایط کنونی ایجاب می‌کند که این برنامه‌ها افزایش یابد.

مسئول بسیج صدا و سیمای زنجان با اشاره به برگزاری نخستین یادواره شهدای خانواده صدا و سیما گفت: این یادواره امسال برای ۱۸ شهید منتسب به صدا و سیما با هدف زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا برگزار می‌شود.

ارسال نظرات