نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز جهان تشنه هویت، معنویت و مدیریت است و گفتمان انقلاب اسلامی در این مسیر می تواند مؤثر باشد.
کد خبر: ۸۶۰۳۷۰۶
|
۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود،حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی در یادواره شهدای دهستان دهملاء شهرستان شاهرود که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین و خانواده معظم شهدا به همت پایگاه میثم تمار حوزه بسیج روستایی عشایری نجف اشرف در حسینیه اعظم روستای دهملا برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت ایام اربعین حسینی و حضور پرشور و شعور عزاداران در این حرکت عظیم فرهنگی و معنوی با بیان اینکه شهدای ما به امام حسین(ع) اقتدا کردند، اظهار کرد: امروز فرهنگ اسلام ناب منطقه را فراگرفته و ملت ها بیدار شده اند و دیگر فشار و زور جواب نخواهد داد و باید استکبار دیر یا زود تسلیم خواسته ملت ها شود و دست از استبداد بردارد.

وی عنوان کرد: امروز تنها کشور قدرتمندی که در مقابل کشورهای غربی و آمریکا می تواند بایستد، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

سعیدی اظهار کرد: امروز جهان تشنه هویت، معنویت و مدیریت است و گفتمان انقلاب اسلامی در این مسیر می تواند موثر باشد.

و جریان هایی چون تکفیری عربستان و اسلام سکولار ترکیه و اسلام آمریکایی انگلیسی بی اثر است و این جریانات به مقابله با اسلام برخواسته اند.

وی تمام تلاش استکبار را مهار ایران اسلامی و تفکر ناب آن عنوان کرد و گفت: غرب و آمریکا برای شکستن تفکر انقلاب اسلامی در این 36 سال گذشته تلاش های فراوانی را انجام داده اند اما به اهداف خود نرسیده اند و دلیل آن ولایت و وحدت ملت و نظام است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز ما در مقابل جهان استکبار و استبداد ایستاده ایم و آنها را به زانو درآورده ایم افزود: باید در زیر پرچم اسلام ناب با پشتیبانی از ولایت و وحدت و همدلی به سوی قله های پیشرفت و تعالی حرکت نماییم و در این مسیر استقامت نماییم که خداوند وعده داده است که اگر استقامت کنید پیروزی حتمی با شماست.

در این مراسم مادحان اهل بیت(ع) در رثای سالار شهیدان و شهدای دشت کربلا به مرثیه خوانی پرداختند.

این یادواره به یاد شهدای دهستان دهملاء از جمله شهیدان علیرضا یزدی، محمدحسن اکبری ،مجید نقی ئی ،غلامرضا مرزبان، حسین شیرمحمدی ،محمدحسین باقری و ولی الله محمدی برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها