فرماندار تفت با صدور پیامی فرا رسیدن ۱۶ آذر، روز دانشجو را به دانشجویان متعهد و آگاه شهرستان تبریک گفت.
کد خبر: ۸۶۰۳۶۵۰
|
۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از تفت: "محمود زارع رشکوییه” در این پیام آورده است: روز دانشجو، در حقیقت روز تجلیل از آگاهی و بیداری است چرا که نام دانشجو با مقاومت و حق طلبی عجین شده است و تاریخ ایران اسلامی نقش مهم و بی‌بدیل دانشجویان عزیز را در تحقق آرمانهای متعالی و بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی هرگز از یاد نخواهد برد.

فرماندار تفت افزوده است: دوران هشت سال دفاع مقدس یکی از برجسته ترین مقطع های تاریخ است که جامعه دانشجویان با مشارکت فعال و متعهدانه خویش در جبهه های حق علیه باطل، شهدای گرانقدری را در مسیر استقلال و آزادی میهن اسلامی تقدیم نمودند.

زارع ادامه داده است: دانشجویان در حقیقت روح بلند آگاهی بخشی به جامعه خویشند و دانشگاه همواره قلب تپنده تحولات فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در کشور بوده است.

وی با اشاره به نقش دانشجویان در پیشرفت های علمی کشور آورده است: جهش بلند علمی کشور مرهون تلاش شبانه روزی و بی وقفه دانشجویان و اساتید و مدیران پرتلاش دانشگاههاست که توانسته است آینده کشور را به سمت تعالی روزافزون هدایت نماید از همین روست که رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) می‌فرمایند: "دانشگاه مرکز معنویت است؛ چون علم یک امر معنوی است”. زارع همچنین از رویکرد مثبت دولت تدبیر و امید در توجه ویژه به جامعه دانشجویی کشور تجلیل نموده است.

فرماندار تفت در پایان روز دانشجو را به همه اساتید، دانشجویان و دست اندرکاران عرصه آموزشی در دانشگاههای شهرستان تفت تبریک گفته است.

 

ارسال نظرات