برنامه یاد و خاطره «آبروی محله» این بار به نام «شهید حمید کایدی» در مسجد مسلم ابن عقیل با حضور جمع کثیری از مردم، مسئولان، همرزمان و نزدیکان این شهید بزرگوار برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۳۶۴۰
|
۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: برنامه یاد و خاطره «آبروی محله» این بار به نام «شهید حمید کایدی» در مسجد مسلم ابن عقیل شهر نودان استان فارس با حضور جمع کثیری از مردم، مسئولان، همرزمان و نزدیکان این شهید بزرگوار برگزار شد.

اسلام کاظمی مسئول حوزه خاتم الانبیاء نودان با اشاره به نام گذاری طرح آبروی محله، شهدا و خانواده آن ها را حقیقتا آبروی هر شهر و دیار خواند و گفت: شهدای عزیزما با دشمن شناسی و پیروی از ولایت راه سعادت را پیمودند و در یک کلام معامله ای که شهدا با خدا کردند نتیجه زمان شناسی دقیق این بزرگواران بود.

وی معرفی شخصیت شهدا و آشنا کردن جوانان و نوجوانان با ویژگی های این اسطوره های جهاد و شهادت را اولویت کار فرهنگی دانست و تاکید کرد: شهدا را نمی شود معرفی کرد مگر اینکه قیام عاشورا را بشناسیم چون این مکتب سرخ عاشورا بود که فرزندان این آب و خاک را با راه و رسم شهادت آشنا کرد و جوانان و نوجوانان ما باید برای ایجاد این شناخت و معرفت در خود و دیگران تلاش کنند.

وی در پایان گفت: ان‌شاءالله در آینده برنامه یاد و خاطره دیگر شهدا در محله های مختلف بخش برگزار خواهد شد. گفتنی است مسجد مسلم ابن عقیل که محل برگزاری برنامه آبروی محله بود، با منزل شهید کایدی همجوار است. سخنرانی و نقل خاطراتی از شهید کایدی توسط پدر شهید و جانباز سرافراز عزیزاله ساسانی و بیان ویژگی های اخلاقی شهید توسط چند تن از دوستان و همکلاسی های ایشان، پخش نماهنگ و دکلمه خوانی از جمله برنامه های این مراسم بود.

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات