فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سیمرغ از برگزاری یادواره خلبان شهید احمد کشوری و 150 شهید این شهرستان در سالروز شهادت افتخار استان و کشور در هوانیروز خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۳۶۲۳
|
۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴

 

 

 

 

خبرگزاری بسیج مازندران، برات‌علی اسلامی فرمانده سپاه سیمرغ اظهار کرد: امنیت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران، مرهون خون شهدا و نعمت ولایت و رهبری است.

وی با اشاره به اینکه شهدا از جمله کسانی بودند که نسبت به ولی‌فقیه معرفت داشتند، تصریح کرد: ما باید با اقتدا به شهدا، راستی، درست‌کاری، آبرو و عزت بخشی به دیگران، امانت‌داری و وفای به عهد را سرلوحه‌ کارهای خود قرار دهیم.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سیمرغ با اشاره به برگزاری یادواره 150 شهید گلگون‌کفن این شهرستان گفت: یادواره امیران، سرداران و 150 شهید شهرستان سیمرغ هم‌زمان با سی و پنجمین سالگرد شهادت امیر ارتش اسلام سرلشگر خلبان شهید احمد کشوری هم‌زمان با روز هوانیروز برگزار می‌شود.

اسلامی افزود: این آیین فردا 15 آذرماه سال جاری در مصلی نماز جمعه سیمرغ با حضور مسئولان کشوری، لشگری و هم‌رزمان شهید بزرگوار و مردم شهیدپرور سیمرغ با محوریت سرلشگر خلبان شهید احمد کشوری و سردار شهید صمصام طور و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای هوانیروز همچنین 150 شهید گلگون‌کفن سیمرغ برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سیمرغ در پایان گفت: این یادواره با سخنرانی سردار احمد کریم‌پور از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و مشاور ارشد سپاه پاسداران همراه است.

پیش‌ از این قرار بود امیر سرتیپ خلبان هوشنگ یاری فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان سخنران در این مراسم حاضر شود که به دلیل مأموریتی پیش‌آمده برای ایشان نمی‌توانند در این مراسم شرکت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها