رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان گفت: تیم عملیاتی فوریت‌های پزشکی استان بوشهر متشکل از 6 نفر با ترکیب امدادگر، تکنسین فوریت‌های پزشکی به همراه دو دستگاه آمبولانس با تجهیزات کامل درمانی به مرزهای شلمچه اعزام شده اند.
کد خبر: ۸۶۰۳۶۰۶
|
۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶


به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ عبدالرحیم دادجو گفت: شش نفر از همکارانمان در قالب یک تیم برای خدمت به زائرین سالار شهیدان امام حسین (ع) اعزام شده‌اند که طبق گزارش‌های ارسالی تا به امروز نزدیک به 250 نفر از زائرین اربعین حسینی توسط آنان معاینه و خدمت رسانی شده‌اند.

محمد علیبازنژاد امدادگر اعزامی از سوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان بوشهر در این ارتباط گفت: از روز 26 آبان آموزش‌های ضروری در خصوص نحوه برخورد با زائرین و بیماریهای احتمالی، در کارگاه یک روزه کشوری به تمامی نیروهای اعزامی داده شد و از آنان خواسته شد با صبر و بردباری پذیرای مهمانان حسینی باشند.

وی افزود: ازدحام جمعیت، طولانی بودن مسیر، وضعیت آب و هوا که در اکثر روزها غبارآلود است عواملی است که گاهی توان بدنی زائران را کم می‌کند و در مکانی که تیم ما حضور دارند از سوی بهداشت و درمان تهران در مرز شلمچه دو بهداری صحرایی احداث شده که نیروهای عملیاتی استان بوشهر در کنار سایرین وظیفه امدادرسانی را به عهده دارند.

علیباز نژادگفت: اکثر بیماران نیازمند به خدمات پزشکی و درمانی در همین محل مداوا می‌شوند مگر اینکه نیاز به خدمات تخصصی داشته باشند که سریعا" به بیمارستان خرمشهر منتقل می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: عشق آقا اباعبدالله، شوری در بین مردم ایجاد کرده و خستگی ما را در این روزهای پر مشغله تحت الشعاع خود قرار داده است.

 آقایان احمد پرگان، محمد علیبازنژاد، علی رضایی راد، حشمت ابراهیمی زاده، مجید برزگر و رضا بهبهانی، تیم اعزامی استان بوشهر را تشکیل می‌دهند./انتهای پیام

ارسال نظرات