ویژه برنامه شبکه قرآن از فردا دوشنبه 16 آذر تا پایان ماه صفر
ویژه برنامه «سوگ عرشیان» با موضوع سبک زندگی قرآنی با نگاه به سیره نبوی، حسنی و رضوی در آخرین شبهای ماه صفر به روی آنتن شبکه قرآن سیما می‌رود.
کد خبر: ۸۶۰۳۵۸۰
|
۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،  «سوگ عرشیان» عنوان ویژه برنامه شبکه قرآن سیماست که از فردا دوشنبه 16 آذر تا پایان ماه صفر در ساعت 20:30 دقیقه به صورت زنده و مستقیم از صحن انقلاب حرم مطهر رضوی به روی آنتن این شبکه می‌رود.

حجج اسلام والمسلمین سعیدی (تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (ع))، کازرونی، نظری منفرد، صدیقی (امام جمعه موقت تهران) و رئیسی (دادستان کل کشور) به ترتیب به عنوان کار‌شناسان هر شب برنامه «سوگ عرشیان» هستند که به گفتگو پیرامون سبک زندگی قرآنی با نگاه به سیره نبوی، حسنی و رضوی خواهند پرداخت.

همچنین برنامه آخر سوگ عرشیان (شنبه 21 آذر) با حضور حجت الاسلام ماندگاری به شرح خطبه امام رضا (ع) در باب امامت، بویژه امامت حضرت علی (ع) و شروع ماه ربیع الاول می‌پردازد.

تلاوت زنده آیات قرآن توسط قراء بین المللی از جمله: مسعود پنجه، سید جواد سادات فاطمی، جلیل حسین‌زاده، هاشم روغنی، حمید شاکرنژاد، و مهدی شجاع و نیز مرثیه سرایی مادحین اهل بیت (ع) از دیگر بخشهای در نظر گرفته شده در این برنامه می‌باشد.

«سوگ عرشیان» به تهیه کنندگی اکبر صمصامی کاری از گروه علوم قرآنی شبکه قرآن سیماست که با اجرای سید کمال هاشم‌زاده در این ایام پخش خواهد شد. ضمن اینکه این برنامه در ساعت 15 روز بعد بازپخش می‌شود.

ارسال نظرات