سردار حسینی گفت: 200 هزار پرس غذا در ترافیک سنگین ایلام- مهران توسط بالگردهای سپاه به زائرین حسینی توزیع شد.
کد خبر: ۸۶۰۳۴۹۱
|
۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سردار حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با توجه به گره ترافیکی سنگینی که در محور ایلام مهران و بالعکس در اربعین امسال رخ داد؛ سپاه با جمع آوری تغذیه در شهر ایلام توانست توسط بالگرد ها کار امداد رسانی خود را آغاز کنند.

سردار حسینی بیان کرد: با توجه به جمعیت بالای زوار در این محور که در صدد رسیدن به پایانه مرزی مهران بودند؛ 200 هزار پرس غذا در شهر ایلام پخت شده و بخشی از آن توسط بالگرد به زائرین در بین "راه" و بخشی دیگر در پایانه مرزی مهران توزیع گردید.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) با اشاره به اینکه چند روز اخیر شرایطی سختی پشت سرگذاشته شد؛ تصریح کرد: مردم، پیشکسوتان، پایگاه های مقاومت با حرکتی انقلابی و خدا پسندانه در 100 آشپزخانه شهر ایلام اقدامات برجسته ای انجام دادند.


وی افزود: هلال احمر استان ایلام با سپاه همکاری لازم را در پخش مواد غذایی و با چندین پرواز بالگرد امداد های لازم را به زوار کربلای معلا رساند.

سردار حسینی بیان داشت: سپاه توانست برای خدمات رسانی به زائرین چند نوع غذای گرم اعم از ساندویچ، برنج، خورشت، مرغ و ... برای زواری که ساعت ها در صحنه های ترافیکی گیر افتادن تهیه و توزیع کند.


ارسال نظرات