در آستانه 28 صفر، آثار برگزیده عکاسان سراسر کشور که از عزاداری مردم ابرکوه در ماه محرم تهیه شده بود، گردآوری و در قالب نمایشگاه «سرو عاشورایی» به تصویر کشیده شد.
کد خبر: ۸۶۰۳۴۷۶
|
۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، پس از برگزاری مسابقه بزرگ عکس«سرو عاشورایی» از سوی شهرداری ابرکوه، این بار آثار برگزیده شرکت کنندگان در مسابقه در قالب نمایشگاه «سرو عاشورایی» به نمایش در آمد.

این نمایشگاه با حضور حاتمی شهردار، فتاحی امام جمعه موقت، ابراهیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و دیگر مسئولین شهرستان در ساختمان سابق شهرداری افتتاح شد.
اصغر عباسی مسئول برگزاری نمایشگاه اظهار کرد: در ادامه برگزاری مسابقه بزرگ سرو عاشورایی که طی آن بیش از هزار فریم عکس از سراسر کشور به دبیرخانه مسابقه ارسال شده بود، تعداد 25 اثر از سوی داوران به عنوان تصایر برگزیده انتخاب و اکنون در قالب نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است.
عباسی تصریح کرد: یکی از راهکارهای ترویج فرهنگ عاشورا، ثبت عزاداری های ایام محرم به صورت سمعی و بصیری می باشد که در این زمینه هنرمندان، عکاسان، فیلمسازان و اصحاب رسانه نقشی بسیار کلیدی ایفا کرده و می توانند با ماندگار کردن آثار خود گامی بلند در جهت انتقال فرهنگ عاشورا و مکتب امام حسین(ع) به سراسر جهان، بردارند.
دبیر برگزاری مسابقه سرو عاشورایی خاطرنشان کرد: نمایشگاه مذکور از امروز 14 آذر ماه تا روز 19 آذر همزمان با شهادت امام حسن مجتبی(ع) و رحلت خاتم المرسلین حضرت محمد(ص) دایر می باشد و علاقمندان می توانند از ساعت 8 صبح الی 20 شب بازدید کننده نمایشگاه باشند.

گفتنی است در نمایشگاه سرو عاشورایی تعداد 5 اثر از جمله آثار ارزشمند اصغر عباسی مسئول کانون فیلم و عکس بسیج هنرمندان شهرستان ابرکوه نیز به نمایش گذاشته شده است.


ارسال نظرات