امروز بیان شد:

کشت محصولات کشاورزی باید با برنامه‌ریزی باشد

استاندار چهارمحال وبختیاری گفت: کشت محصولات کشاورزی باید با برنامه‌ریزی انجام گیرد.
کد خبر: ۸۶۰۳۴۳۷
|
۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در استان چهارمحال وبختیاری؛ قاسم سلیمانی دشتکی امروز در در شانزدهمین جشنواره و نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری و اولین جشنواره دانش‌آموزی پژوهش و فناوری استان، به موکب قمر بنی هاشم(ع) اشاره کرد و اظهار کرد: حرکت عظیم اربعیم حسینی یکی از بزرگترین حماسه‌های مذهبی بود که افراد زیادی در خدمت رسانی به زائران حسینی سهیم بودند.

وی افزود: داعش و وهابی‌ها سعی دارند که مکتب شیعه را از بین ببرند ولی این حرکت پیاده روی اربعین حسینی به عنوان یک کار سیاسی بسیار اهمیت دارد.

استاندار چهارمحال وبختیاری تصریح کرد: استان چهارمحال وبختیاری از ظرفیت‌های عظیمی برخوردار است و این درحالی است که در بحث تحقیقات کاربردی برای استان کار زیادی انجام نشده است و همین موضوع موجب ایجاد مشکلات و محرومیت‌هایی برای استان شده است.

سلیمانی دشتکی بیان کرد: تاکنون تعداد زیادی پایان‌نامه در دانشگاه‌های استان وجود دارد ولی این سوال مطرح است که چه میزان از این تحقیقات و پایان‌نامه‌ها برای استان و پیشرفت استان موثر هستند.

وی افزود: باید سعی شود که تحقیقات و پژوهش‌ها به سمت بهروری حرکت کند .

استاندار چهارمحال وبختیاری با اشاره به فعالیت موثر جهادکشاورزی استان گفت: این اداره باید تمام تلاش خود را برای برنامه‎ریزی در کشت برخی محصولات همچون سیب‌زمینی، گوجه فرنگی و ذرت داشته باشد تا کشاورزان دچار ضرر نشود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار