فرمانده سپاه بیجار در مراسم یادواره شهدای دانش آموزی با اشاره به نامه دوم رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان غربی،گفت:حقانیت معارف دینی در این نامه به طور کامل برای جوانان غرب بیان شده است.
کد خبر: ۸۶۰۳۳۸۷
|
۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سید حسین محمودی فرمانده سپاه بیجار صبح امروز در مراسم یادواره شهدای دانش آموزی در جمع دانش آموزان هنرستان دخترانه پرتو دانش این شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا،اظهار داشت: هدف از برگزاری یادواره شهدا تجلیل از مقام شامخ شهیدات و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش آموزان است.

وی با اشاره به نامه دوم رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان غربی،گفت:حقانیت معارف دینی در این نامه به طور کامل برای جوانان غرب بیان شده است.

فرمانده سپاه بیجار بیان داشت: عده ای به سرکردگی استکبار و اعمال رفتارهای زشت،سعی در مخدوش کردن چهره اسلام و مسلمانان دارند.

محمودی با تاکید بر اینکه جنایات گروه های تکفیری تنها سو استفاده ابزاری از دین است، خاطر نشان کرد: این جنایات پلید هیچ ربطی به دین مبین اسلام ندارد و آنها می خواهند اسلام را به صورت دیگر بیان نمایند.

وی بیان کرد: مقابله با اسلام ستیزی از مهم ترین دستاورد نامه دوم رهبر انقلاب به جوانان غرب است.

فرمانده سپاه بیجار با اشاره به تجمع میلیونی زائران در مراسم اربعین حسینی امسال در کربلا،گفت:این روزها تمامی شبکه های بیگانه سعی در وارونه جلوه دادن نقش جوانان ایرانی در انقلاب دارند،اما خیل عظیم جمعیت به ویژه جوانان در این اجتماع بزرگ نشان داد جوانان پای ارزش و ملاک های معنوی خود ایستاده اند.

محمودی با بیان اینکه وصیت نامه شهدا چراغی برای راه است،از دانش آموزان خواست با تحقیق و پژوهش در خاطرات رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس نسبت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اهتمام بیشتری داشته باشند.

ارسال نظرات