خبرهای داغ:
استاد حوزه علمیه و دانشگاه در جمع کارکنان سپاه استان قزوین اظهار کرد: یک فرد بسیجی هم باید به سلاح رزمی و هم به سلاح علمی مسلط باشد تا بتواند در مرحله اول حربه دشمن را شناسایی و در مرحله بعد با آن مقابله کند.
کد خبر: ۸۶۰۳۳۸۵
|
۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین،حجت الاسلام عبداللهی استاد حوزه علمیه و دانشگاه استان قزوین صبح امروز در کلاس اخلاق کارکنان سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)استان قزوین در حسینیه عاشقان ثارالله بیان کرد: در کلاس‌های اخلاق باید حربه‌های دشمنان از صدر اسلام تا کنون و راههای مقابله با آن را تبیین کرد.

وی افزود: دشمنان اسلام برای حرمت شکنی و قداست زدایی از شیوه‌های مختلفی استفاده می‌کنند و متاسفانه حتی برخی در داخل کشور هم در حال ضربه زدن به اسلام هستند.

استاد حوزه علمیه تصریح کرد: ما نتوانستیم در کنترل  و مدیریت صحیح تهاجمات فرهنگی به درستی عمل کنیم، باید شیعه افکنی و تبعات استفاده از فرهنگ غرب برای نسل جوان به درستی تبین و مدیریت می‌شد.

عبداللهی خاطرنشان کرد: می‌بایست این تهدیدات را به فرصتی مناسب و طلایی تبدیل کنیم بطوریکه اگر جوانان و نوجوانان در برابر شبهات اسلامی پاسخی مناسب داده شود چرا که در غیر اینصورت برای اسلام خطرناک است.

وی با اشاره به بعیت نکردن امام حسین(ع) با یزیدیان اظهار کرد: امام حسین(علیه السلام) به دلیل اثبات و پایداری اسلام با یزید بیعت نکردند و در جهت پایداری دین از دیدار خود هجرت کردند و در راه اسلام شهید شدند.

عبداللهی در ادامه با اشاره به انسان مرتد اذعان کرد: اگر فرزند مسلمانی بعد از قبول اسلام از دین برگردد مرتد فطری محسوب می‌شود و طبق گفته علمای شیعه و سنی توبه او قبول نیست و واجب القتل است.

عبداللهی خاطرنشان کرد: یک فرد بسیجی هم باید به سلاح رزمی و هم به سلاح علمی مسلط باشد تا بتواند در مرحله اول حربه دشمن را شناسایی و در مرحله بعد با آن مقابله کند.

وی در پایان گفت: بزرگترین امربه معروف این است که بنیه های انسان قوی باشد و کرسی های آزاد اندیشی ناظر این می‌باشد، که شبهات و سوالات جوانان را به طور علمی و عالمانه پاسخ دهد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها