خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در حفاظت سپاه فرودگاه های کشور:
نماینده ولی فقیه در حفاظت سپاه فرودگاه های کشور گفت: یکی از ویژگی این شهید این بود که هیچ اعتنایی به دنیا نداشت و همیشه در راه رضای خدا قدم بر می داشت.
کد خبر: ۸۶۰۳۳۷۳
|
۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حجت الاسلام شهبازی نماینده ولی فقیه در حفاظت سپاه فرودگاه های کشور در مراسم سومین روز شهادت شهید مدافع حرم عبدالرشید رشوند آوه که در الموت شرقی برگزار شد، ضمن تسلیت اربعین حسینی با اشاره قیام امام حسین(ع) اظهار کرد: بنا بر روایاتی شهدای کربلا 72 نفر و یا 120 نفر می باشد، امروز باید عدد شهدای ایران را هم به آن ها اضافه کرد چه بسا که خیلی از مقام شهدای ما، بالاتر از شهدای کربلاست.

وی خاطر نشان کرد: حضرت محمد(ص) خطاب به مسلمانان فرمود شما مرا می بینید و اطاعت می کنید در صورتی که مسلمانان آخرالزمان مرا نمی بینند و و اطاعت می کپنند.

حجت الاسلام شهبازی با بیان اینکه امروزه در روزگاری که ما زندگی می کنیم بعضی ها تلاش بر این دارند که بگویند دیگر یزید نیست و فقط امام حسین(ع) است، افزود: «کل یوم عاشورا و کل عرض کربلا»  مگر می شود امام حسین (ع) باشد و یزید نباشد در حالی که دشمنی توهم نیست، امام حسین(ع) و یزید هم در این زمان وجود دارد.

این مسئول گفت: زمانی که می خواستند در اربعین اسرا را از شام برگرداندند یزید به امام سجاد (ع) گفت در شام بمانید که من بهترین زندگی را برای شما فراهم می کنم  ولی امام سجاد(ع) با رد کردن پیشنهاد یزید گفت می خواهیم راه حسین(ع) را ادامه بدهیم.

نماینده ولی فقیه در حفاظت سپاه فرودگاه های کشور در ادامه به ویژگی شهید عبدالرشید رشوند پرداخت و یادآور شد: یکی از ویزگی این شهید این بود که هیچ اعتنایی به دنیا نداشت و همیشه در راه رضای خدا قدم بر می داشت و 30 سال است پرستار برادر جانبازش است که می فرمود وقتی به خانه می روم اولین کارم این است که پای برادرم را می بوسم.

وی تأکید کرد: شهدای ما حسین زمان و هم یزید زمان خود را شناختند و ما هم باید راه این عزیزان را ادامه دهیم و با تبعیت از رهبری راه امام حسین(ع) سر لوحه خود قرار دهیم.

حجت الاسلام شهبازی در خاتمه گفت: امروز تلاش دشمن برای از بین بردن شیعه و تفکر آن است باید مراقب بود.

 

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها