افشای اندیشه خشونت‌زای غرب در نامه دوم

کاویانی: دانشجویان نامه مقام معظم رهبری را به همه آزادگان جهان خصوصا جوانان برسانند

عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: ما دانشجویان وظیفه داریم کلام و نامه مقام معظم رهبری را به هر طریق به همه آزادگان جهان خصوصا جوانان برسانیم و در تبیین و نشر معارف الهی تلاش کنیم.
کد خبر: ۸۶۰۳۳۶۶
|
۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، محمدعلی کاویانی عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان  با اشاره به نامه دوم مقام معظم رهبری به عموم جوانان غربی گفت: بی‌شک جوان منشاء انرژی و تاثیرگذاری و از طرفی دارای طینت پاک است. اسلام سفارش زیادی به اهمیت این دوره و استفاده و اعتماد از جوان کرده است که پیامبر اسلام ضمن ارتباط با جوانان، با اعتماد مثال زدنی مسئولیت‌هایی به آن‌ها واگذار می‌کردند.

وی افزود: رهبری معظم انقلاب نیز پیامبرگونه چنین منشی را دنبال می‌کنند و همین می‌شود که فارغ از تمام مناسبات سیاسی و عرفی مستقیما برای بار دوم جوانان غربی را مورد خطاب قرار می‌دهند. جوانانی که در بستر تفکرات مدرن با آن شاخصه های منحرف شده از «انسانیت حقیقی» بالنده شده‌اند.

کاویانی ادامه داد: قطعا اگر از نامه اول رهبری بازخورد مثبت گرفته نمی‌شد از این نامه خبری نبود و این دیپلماسی عمومی ایشان است که همچون نفس مسیحایی همه را به تفکر و اندیشیدن درباره ماهیت و ذات انسان و همچنین ابزار ضد انسانی چون ظلم، خشونت، تروریسم وا می دارد و اساسا با انزجار از اقدامات اخیر تروریستی در فرانسه تفاوت مبانی فکری و معرفتی نظام جمهوری اسلامی با سایر قرائت‌ها و تفاسیر از اسلام را نشان می‌دهند.

دبیر آموزش شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان تاکید کرد: آنجا که رهبری معظم انقلاب بحث از تقابل انسانیت و تلاش نظام سلطه برای جایگزینی فرهنگ خویش بجای سایر فرهنگ‌ها می‌کنند به خوبی تقابل تمدن اسلامی و تمدن غرب مشخص می‌شود.

وی گفت: همین که به گفته دوست و دشمن سخنان رهبری در جهان خریدار دارد این یعنی قدم نهادن در راه غلبه تمدن پر مغز اسلامی بر تمدن غیر الهی غرب و بی شک این بار نوبت مستضعفین است که جهان را اداره کنند.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: غربی‌ها باید گوش‌شان به ادبیات الهی و نبوی عادت کند تا ان‌شاءالله ظهور حضرت قائم (عج) را بهتر پذیرفته و درک کنند.

وی یادآور شد: از آن جایی که غرب توان ایستادگی در برابر حق را ندارد بی‌شک از رسیدن پیام روشنگرانه مقام معظم رهبری جلوگیری کرده و برنامه‌هایی داشته و دارند که یکی از مهم ترین اقدامات آنان استحمار مردمان‌شان بخصوص جوانان است.

وی در خاتمه گفت: ما دانشجویان وظیفه داریم کلام و نامه مقام معظم رهبری را به هر طریق به همه آزادگان جهان خصوصا جوانان برسانیم و در تبیین و نشر معارف الهی تلاش کنیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار