به همت فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید اشرفی اصفهانی فهرج یزد:
زارع کمالی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ثارالله با حضور در مسجد صاحب الزمان(عج) و در جمع بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید اشرفی اصفهانی فهرج با اهداء لوح تقدیر از بسیجیان و دست اندرکاران عملیات گردآوری و تدوین وصیت نامه شهدای فهرج تشکر و قدردانی کرد.
کد خبر: ۸۶۰۳۳۵۶
|
۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ثارالله با حضور در مسجد صاحب الزمان و در جمع بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید اشرفی اصفهانی فهرج از بسیجیان و دست اندرکاران عملیات گردآوری و تدوین وصیت نامه شهداء تقدیر کرد.

در این مراسم که به همت فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید اشرفی اصفهانی فهرج و حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ثارالله برگزار گردید، حدود چهل نفر از دانش آموزان بسیجیاین منطقه، خانواده معظم این شهداء، و چند تن از پیشکسوتان و ایثارگران و آزادگان و کلیه دست اندرکاران این امر حضور داشتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ثارالله با حضور در جمع این عزیزان، در خوشامدگویی خود به دانش آموزان بسیجی، ضمن اشاره به بیانات اخیر امام خامنه ای در جمع فرماندهان گردانهای بسیج به مناسبت هفته بسیج، این دانش آموزان را آینده سازان واقعی منطقه و کشور خود خطاب نمود.

وی در سخنان خود با اشاره به کار زیبا و طاقت فرسای همه دست اندرکاران تدوین وصیتنامه شهداء افزود: امام خمینی (ره) در اهمیت وصیت نامه شهدا فرمودند: «هفتاد سال عبادت کردید، یکبار هم وصیتنامه شهداء را بخوانید.». این جمله نشان از ضرورت بررسی وصیتنامه شهدا و ترویج رجوع به آن در بین جوانان و نوجوانان است.

 اینکه ما بدانیم هر شهید چگونه و به چه نحوی به شهادت رسیده است خوب است؛ لیکن آنچه زیباتر و مهمتر است اینست که ما ببینیم و بیابیم که شهدای عزیز ما برای چه چیز مهمی و با چه هدفی همه چیز خود را دادند. وی درادامه بسیجیان را به مرور مستمر این وصیتنامه ها توصیه نمود.

وی تاکید کرد مگر هریک از ما بیشتر از "جان" هم چیزی داریم؟! شهداء این جان خود را دادند تا مابدانیم برای زندگی باید هدف ارزشمند و قابلی داشت تا بتوان در راه آن از جان هم گذر کرد.

وی با اشاره به دوران اختناق و ناامنی حاکم بر کشور در دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: شما نوجوانان عزیز، از پدربزرگهای خود بپرسید که چه مصیبتهایی متحمل می شدند تا به صورت مخفی برای دقایقی عزاداری برپا کنند و لیکن امروز ما و شما با عزت و اقتدار در ناامنترین نقطه دنیا، و با امنیت و آرامش کامل مجالس بزرگ عزاداری برگزار می کنیم و برای شکوهمند تر شدن عزاداریهای خود حسینیه های بزرگ بنا می کنیم، همه این نعمات و اقتدار و آرامش، مرهون همان خونها و از جان گذشتگی هاست.

وی همچنین با بیان جملاتی درخصوص استکبار و منش متکبرانه و ظالمانه آن، نوجوانان را توصیه نمود تا هوشیار باشند و لحظه ای از شناخت دشمن و ترفندهای متعدد و رنگارنگش غفلت نورزند که مسیر پیمودن این هدف، با مطالعه و رجوع مستمر به وصیتنامه شهداء و مرور افکار واندیشه های ایشان هموار تر خواهد بود.

وی صحبتهای خود را با این آرزوی زیبا به پایان رسانید: دعا کنید خداوند شهادت با بصیرت را نصیب همه کند به برکت صلوات بر محمد و آل محمد.

در ادامه توسط فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ثارالله و دیگر پیشکسوتان به دست اندرکاران تدوین وصیتنامه ها، جوایز و لوح تقدیر زیبایی اهداء گردید.

ارسال نظرات