خبرهای داغ:
عضو شورای اسلامی شهر قزوین :

نحوه صدور مجوز احداث اتاق‌های نگهبانی در دستور کار کمیسیون شهرسازی

عضو شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: بحث و بررسی پیرامون نحوه صدور مجوز احداث اتاقهای نگهبانی در اراضی مشاعی و قولنامه ای قزوین در کمیسیون شهرسازی ادامه دارد تا طرحی تهیه شده و به تصویب شورای اسلامی شهر برسد.
کد خبر: ۸۶۰۳۳۰۶
|
۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین؛ حسین غیاثوند از بررسی طرح اعضای شورای اسلامی شهر در خصوص نحوه صدور مجوز ساخت اتاقهای نگهبانی در اراضی مشاعی و قولنامه ای در کمیسیون متبوع خود خبر داد و افزود: این موضوع طی چندین جلسه در کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت و در آخرین جلسه با حضور کارشناسان ذیربط نتایجی اخذ شد.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین تصمیمات کمیسیون مأموریتی بود که به معاونت شهرسازی شهرداری محول گردید تا حداکثر دو هفته آینده با همکاری حوزه های حقوقی و املاک، طرح پیشنهادی خود را با لحاظ تمامی ضوابط حقوقی، بخشنامه ها و تجربیات سایر شهرها در این رابطه به کمیسیون ارائه نماید.

عضو هیأت رئیسه شورا افزود: در تهیه طرح پیشنهادی از تجربیات سایر مراکز استانها از قبیل تهران، زنجان، تبریز، سنندج، کرج و دیگر شهرها که سابقه طولانی تری در این بخش دارند، استفاده می شود.

این عضو شورا خاطرنشان کرد: همچنین به شهروندان اطلاع رسانی مناسب از مناطقی که به هیچ عنوان امکان صدور مجوز ساخت ندارند باید اعلام شود تا در جریان تصمیمات اخذ شده، قرار بگیرند.

وی در خاتمه برگزاری جلسه مشترک با نمایندگان امور اراضی، اداره کل راه و شهرسازی و دادگستری در جلسات آتی را که از پیشنهادات مطرح شده در جلسه به شمار می آمد را برای تصمیم گیری نهایی مهم می دانست که مورد توجه اعضای کمیسیون و دیگر میهمانان جلسه قرار گرفته است.

 

1004/پ20/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها