امام جمعه شیر‌گاه سوادکوه‌شمالی با اشاره به 16 آذر روز دانشجو، بیداری و بیزاری از دشمن را دو شاخصه دانشجوی مسلمان عنوان کرد.
کد خبر: ۸۶۰۳۲۹۷
|
۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳



به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام محمد مهدوی در خطبه‌های نماز جمعه شیر‌گاه سوادکوه‌شمالی با اشاره به اینکه اهل زهد و تقوی دوستان واقعی خدا هستند، گفت: تقوا به معنای پاکی درونی و بیرونی است و تنها یک شعار نیست.

وی با بیان اینکه اخلاق به عنوان مهم‌ترین ماموریت رسول خدا معرفی شده است، افزود: اخلاق شایسته مستلزم پاکی درون است و انسان صبور و متعهد و عیب‌پوش با رعایت تقوا تربیت می‌شود، ولی جامعه ما از اخلاق قرآنی و نبوی فاصله زیادی دارد.

امام جمعه شیر‌گاه سوادکوه‌شمالی با اشاره به اینکه افرادی به آسانی اقدام به تهمت و افترا به دیگران می‌کنند که با هم‌دلی و هم‌زبانی مورد تاکید مقام معظم رهبری فاصله دارد، خاطرنشان کرد: کسانی که در سال هم‌دلی و هم‌زبانی بر خلاف نظر مقام معظم رهبری عمل می‌کنند، افراد متقی نیستند.

مهدوی با بیان اینکه همایش اربعین، همایش ظلم‌ستیزان مهربان است، اظهار کرد: در همایش اربعین شاهد حضور افرادی بودیم که با وجود خطرات حضور در عراق شاهد دشمنی آنها نسبت به دشمنان اهل‌بیت (ع) و جان‌نثاری به مولای‌شان بودیم.

خطیب جمعه شیر‌گاه سوادکوه‌شمالی به نامه مقام معظم رهبری به جوانان غرب اشاره کرد و آن را صبح امیدی برای جوانان غربی توصیف کرد که در زمان دروغ‌گویی و ریای سران استکبار برای آنها ارسال شد و با اشاره به 16 آذر، روز دانشجو، افزود: بیداری و بیزاری از دشمن دو شاخصه دانشجوی مسلمان است.

وی با اشاره به ارتحال پیامبر گرامی اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع)، گفت: اگر مسلمانان رسول‌خدا را به درستی می‌شناختند امروز گرفتار جلادانی مثل داعش نمی‌شدند و در مقابل اسرائیل متحد می‌شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها