مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد دولت آباد خبر داد؛

تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی دولت آباد

فروغی گفت: اطلاعات تکمیلی در رابطه با زمان و نحوه تشییع و تدفین این دو شهید بزرگوار بزودی از طریق خبرگزاری ها اطلاع رسانی خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۰۳۲۸۰
|
۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، مهدی فروغی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی دولت آباد  از خاکسپاری پیکر مطهر دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی دولت آباد خبر داد.

وی بیان داشت: پیکر دو تن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی دولت آباد  تدفین و فضای دانشگاه به وجود مقدس و مطهر این شهیدان عطرآگین می شود.

فروغی بیان کرد: تدفین شهدا ، یک توفیق الهی است که پس از گذشت چهار سال پیگیری جدی مجموعه بسیج دانشجویی شهید همت (ره) و جناب آقای دکتر امیررضا نقش رییس سابق دانشگاه و جناب دکتر سید محمد کاظمی ریاست محترم دانشگاه و پیگیری مستمر جناب آقای دکتر باقری معاونت آموزشی ، دانشجویی و فرهنگی دانشگاه ، نصیب و روزی دانشجویان ، کارکنان و اساتید محترم این واحد دانشگاهی شده است.

وی گفت: اطلاعات تکمیلی در رابطه با زمان و نحوه تشییع و تدفین این دو شهید بزرگوار بزودی از طریق خبرگزاری ها اطلاع رسانی خواهد شد.
 
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد دولت آباد  با اشاره به آیه "وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُواْ فِي سَبِيلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاء عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ"، افزود : شهدا هیچ‌گونه نیازی به ما ندارند ؛ بلکه این ما هستیم که به آن‌ها نیاز داریم. از خداوند منان سپاسگزاریم که توفیق میزبانی از شهدا نصیب دانشگاه شده است.

فروغی با بیان این‌که محل تدفين شهدا به‌ عنوان زيارتگاهي مبارك است ، ادامه داد : قطعا وجود اين شهدا باعث ايجاد فضاي معنوي براي كل مجموعه دانشگاه خواهد شد. از جامعه دانشگاهي دانشگاه آزاد دولت آباد انتظار داریم که تمامي تلاش خود را برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر اين مراسم در خور و شأن منزلت شهدا انجام دهند. 

مهدی فروغی با بیان این‌که مبارزه با استكبار تنها مربوط به اوايل انقلاب نبوده ؛ بلکه همواره در حال مبارزه با استكبار هستيم و بايد با شهدا گرانقدرمان پيمان ببنديم كه ادامه‌دهنده راهشان باشيم ، تأکید کرد: باید به خواسته شهدا كه همان ادامه راه امام راحل ، رهبري معظم انقلاب ، حفظ ارزش‌هاي انقلاب و اسلام و جنگ با استكبار در هر زمان و مكان (كل يوم عاشورا و كل ارض كربلا) است ، پايبند باشيم.

وی بیان كرد: براي برگزاري هرچه با شكوه‌تر اين مراسم ، ستاد استقبال از شهدای گمنام که مقر آن در بسیج دانشجویی شهید همت (ره) می باشد با عضويت و همکاری مجموعه‌هاي مختلف دانشگاه به ‌ویژه دانشجویان بسیجی و کارمندان محترم دانشگاه تشكيل شده است.

وی در پایان از مردم محترم و شهید پرور و همچنین مسولین عزیز شهرستان برخوار و شهر دولت آباد خواست مثل همیشه در این آزمون الهی سربلند و پیروز میدان باشند و به مجموعه دانشگاهی آزاد اسلامی دولت آباد یاری رسان باشند.
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار